مایکروسافت توسعه Windows 10 2018 را کلید زد؛ انتشار نسخه پیش‌نمایش از جدیدترین آپدیت ویندوز ۱۰

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

پس از انتشار به روزرسانی Fall Creators ویژه ویندوز ۱۰ که اتفاقاً قابلیت‌ها و ویژگی‌های چشمگیری را پیش روی کاربران ویندوزی قرارداد حالا متخصصان مایکروسافت تمرکز خود را روی توسعه نسخه جدیدی از سیستم‌عامل دسکتاپی این شرکت گذاشته‌اند.

به روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ مایکروسافت که با عنوان Redstone 4 در دست توسعه قرار گرفته است در حال حاضر در قالب نسخه‌های پیش‌نمایش در اختیار تمامی کاربران حاضر در پروژه اینسایدر قرار گرفته است. این به روزرسانی که در حال حاضر با عنوان کامل Windows 10 Redstone 4 Insider Preview Build 17025 جدیدترین آپدیت در دست توسعه برای ویندوز ۱۰ را در بر می‌گیرد، قابلیت‌ها و گزینه‌های جدیدی را پیش روی کاربران قرار خواهد داد.

به عنوان مثال می‌توان به اضافه شدن تنظیمات جدید به قسمت Ease of Access ویندوز ۱۰ اشاره کرد که استفاده از کامپیوترهای شخصی مجهز به ویندوز ۱۰ را به نحوی ساده‌تر و کاربردی‌تر فراهم می‌کند. علاوه بر این، تنظیمات مرتبط با هم نیز در بخش‌های مجزا گرداوری شده‌اند تا دسترسی سریع‌تر و آسان‌تر به گزینه‌های مورد نیاز کاربران، ممکن شود. ارائه توضیحات بیشتر در خصوص عملکرد و قابلیت‌های هر یک از گزینه‌های موجود در این بخش نیز در دستورکار قرار گرفته است تا کاربران امکان درک هر چه بهتر کارایی و نحوه استفاده از هریک از قابلیت‌ها را داشته باشند. مایکروسافت مدعی شده گزینه‌های ارائه شده در این بخش، حالا به استفاده هر چه سریع‌تر و آسان‌تر کاربران از کامپیوترهای شخصی منجر شده است.

preview

کنترل بهتر نرم‌افزارها و سرویس‌های استارت‌آپی یعنی عناوینی که به همراه راه‌اندازی ویندوز، به اجرا در می‌آیند نیز از جمله مزایایی است که در به روزرسانی جدید ویندوز ۱۰ پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت. مایکروسافت به این منظور گزینه‌های پیشرفته‌ای را به مسیرSettings > Apps & Features اضافه کرده تا مدیریت بهتر روی نرم‌افزارهایی که همزمان با راه‌اندازی ویندوز اجرا می‌شوند ممکن شود. به این ترتیب می‌توانید اپلیکیشن‌ها و عناوین یادشده را بر اساس نام توسعه دهنده نرم‌افزار یا وضعیت اجرای آن مشاهده کنید.

preview

در کنار موارد یادشده، مایکروسافت بهبود نمایش فونت‌ها را به ویژه برای زبان چینی در دستورکار قرار داده است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...