آشنایی با ویژگی‌های تلگرام نسخه‌ی جدید 4.4

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

با توجه به اینکه پیام‌رسان تلگرام به یکی از بزرگترین برنامه‌های مجازی و اجتماعی تبدیل شده است، توسعه‌دهندگان با فاصله‌های کوتاه، بروزرسانی‌های جدید را ارائه می‌دهند. با توجه به پشتیبانی تلگرام، ویرایش 4.4 این نرم‌افزار به تازگی به صورت رسمی با ویژگی‌های مهم منتشر شد. آخرین و تازه‌ترین نسخه از تلگرام رسمی، در پخش‌کننده فایل‌های چند رسانه‌ای، بهبودهای بسیاری را شامل شده است. در واقع، تلگرام 4.4 اکنون فایل‌های MP3 و دیگر فایل‌های صوتی استاندارد را با سرعت، کیفیت و بدون تداخل اجرا می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید و مهم افزوده شده بر نسخه‌ی موبایل تلگرام، نمایش موقعیت‌ مکانی زنده می‌باشد. کاربران می‌توانند مکان جغرافیایی فعلی خود را در هر گفتگو به اشتراک بگذارند. با توجه به این قابلیت، اکنون در هنگام گفتگو می‌توان مخاطب را در حال حرکت نیز مکان‌یابی کرد و همچنین موقعیت مکانی خود را به اشتراک گذاشت.

گزینه جدیدی با نام به اشتراک گذاری موقعیت مکانی من برای ... (Share My Location for) به این نرم‌افزار محبوب اضافه شده و اجازه می‌دهد با انتخاب مخاطب یا مخاطبین، اطلاعات موقعیت مکانی خود را به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است، موقعیت مکانی را  نیز می توان در گروه‌ها به اشتراک گذاشت و علاوه بر این، اگر اعضای گروه نیز مکان‌های خود را به اشتراک بگذارند، یک نقشه تعاملی نمایش داده می‌شود و تمامی اعضا را بر روی نقشه نشان می‌دهد.

نسخه‌ی 4.4 نرم‌افزار تلگرام اکنون از زبان‌های فرانسه، اندونزی، مالایی، روسی و اوکراینی پشتیبانی می‌کند و در آینده نزدیک زبان پارسی (Persian)  برای ایرانیان افزوده خواهد شد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...