بهترین اپلیکیشن‌های اندروید و iOS با هدف بهینه‌سازی صدای خروجی از گوشی

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

راهکارها و ترفندهای مختلفی وجود دارند که از آن‌ها می‌توان برای افزایش یا بهینه‌سازی صدای خروجی از گوشی‌های هوشمند استفاده کرد. با وجود این، در برخی موارد محدودیت‌های موجود در بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار، ما را ناگزیر به استفاده از اپلیکیشن‌های طرف ثالث خواهند کرد.

اپلیکیشن‌های زیادی در فروشگاه‌های نرم‌افزاری رسمی و غیررسمی اندروید و iOS وجود دارند که ادعا می‌کنند امکان بهینه‌سازی و افزایش صدای خروجی از گوشی‌های هوشمند را دارند. با وجود این، تنها طیف محدودی از این عناوین، کارایی لازم را دارند و به تعهدات خود عمل می‌کنند.

در ادامه، نیم‌نگاهی به برترین اپلیکیشن‌های اندروید و iOS خواهیم داشت که برای افزایش حجم صدا یا حتی ارتقای تجربه شما به سطحی تازه در گوش دادن به محتویات صوتی، مفید فایده خواهند بود.

پیش از هرچیز درنظر داشته باشید که شنوایی شما تا حد زیادی ممکن است از صدای زیاد خروجی از گوشی‌های هوشمند، به ویژه در زمانی که از هدفون یا هندزفری استفاده می‌کنید تاثیر منفی بپذیرد. بررسی‌های انجام شده نیز نشان می‌دهد مشکلات شنوایی در نوجوانان امروز، ۳۰ درصد بیشتر از نوجوانان دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ میلادی است. با این تفاسیر، پیشنهاد می‌کنیم به نحوی از اپلیکیشن‌های زیر استفاده کنید که در روند شنوایی شما اختلالی ایجاد نشود.

بهترین اپلیکیشن‌های بهینه‌سازی و تقویت خروجی صدا برای اندروید
در این دسته، به اپلیکیشن‌هایی اشاره خواهیم کرد که به طور رسمی از پلی‌استور گوگل قابل دریافت بوده و امکان نصب آن‌ها روی دستگاه‌های اندرویدی وجود دارد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!