اولین عرضه جهانی Honor 9 با قیمت حدود 483 دلار

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۳ دیدگاه
Honor 8، دستگاهی که به خاطر سبک جالب و نسبت قیمت به عملکرد خوبش در ایالات متحده محبوب بود، حالا یک جایگزین دارد. آنر 9 در چین ارائه شده است و حالا ما منتظر عرضه جهانی این دستگاه در 27 ژوئن هستیم. تا آن زمان، در اینجا بخشی از مشخصات فنی مورد انتظار از آنر 9 را قرار دادیم. در حال حاضر اطلاعات جدیدی در مورد قیمت آن در بریتانیا و اروپا به دست آمده.

کمپانی آنر در تاریخ 27 ژوئن در کنفرانس خود در برلین از پرچم‌دار جدید خود، یعنی Honor 9 رونمایی خواهد کرد.

آنر 9: قیمت و زمان عرضه

فقط چند روز پیش از عرضه جهانی آن در 27 ژوئن، اولین اطلاعات درباره قیمت آنر 9 در آمازون ظاهر شده است. در بریتانیا، این دستگاه با قیمت 379.99 پوند، یعنی حدود 483 دلار عرضه خواهد شد و در ایتالیا حدود 439.81 یورو قیمت‌گذاری شده است.

منابع نزدیک ما به آنر در اروپا می‌گویند که قیمت رسمی آن در اروپا 449 یورو خواهد بود، که با توجه به اینکه قیمت در فنلاند حدود 499 یورو تخمین زده شده، واقع‌بینانه به نظر می‌رسد. با اینکه منابع ما قابل‌اطمینان هستند، با این حال برای تأیید این موضوع با آنر آلمان تماس گرفتیم. فرانکو فیشر، کارمند مطبوعاتی در آنر آلمان، قیمت‌گذاری از منبع ما یا از آمازون را، نه تأیید و نه رد کرد، اما کامنت زیر را ارائه داد:

تمامی اطلاعات قیمت‌گذاری و دسترسی در مورد آنر 9 در 27 ژوئن در رویداد عرضه جهانی به همراه مدیرعامل ما، جورج ژائو، اعلام خواهد شد.

آنر 9: ارائه جهانی در 27 ژوئن

این حقیقت که ارائه آنر 9 اول در چین و سپس بعداً در بقیه جهان است، غیرعادی نمی‌باشد. عرضه آنر 8 هم به همین شیوه انجام شد، اما سپس دو ماه طول کشید تا در اروپا ظاهر شود- اما این بار، اروپایی‌ها باید فقط دو هفته منتظر بمانند.

آنر از مطبوعات دعوت کرده که در 27 ژوئن در ارائه جهانی آنر 9 در برلین حضور یابند. تغییرات عمده‌ای در مشخصات مدل چینی آنر 9 وجود ندارد، اما دیدن اینکه آنر کدام یک از سه ترکیب حافظه را به بقیه جهان می‌آورد، جالب خواهد بود.

آنر 9

آنر 9: مشخصات فنی و طراحی

با ارائه آنر 9 در چین، مشخصات فنی دستگاه در دسترس قرار گرفتند. جای تعجب است که جک هدفون دست نخورده باقی مانده است. هیچ تثبیت کننده تصویر نوری وجود ندارد اما یک دوربین دوگانه با یک سنسور سیاه و سفید 20 مگاپیکسلی و یک سنسور رنگی 12 مگاپیکسلی دارد.

مشخصات فنی آنر 9:

ابعاد

147.3 x 70.9 x 7.4 میلی‌متر

وزن

155 گرم

اندازه باتری

3100 میلی‌آمپر ساعت

سایز نمایشگر

5.15 اینچ

تکنولوژی صفحه‌نمایش

ال‌سی‌دی

صفحه‌نمایش

1920 x 1080 پیکسل (428 ppi)

دوربین جلو

8 مگاپیکسل

دوربین عقب

20 مگاپیکسل

نور فلش

دوگانه-LED

نسخه اندروید

7.0 – نوقا

رابط کاربری

هوآوی EMUI

رم

4 گیگابایت

6 گیگابایت

حافظه داخلی

64 گیگابایت

128 گیگابایت

حافظه جانبی

microSD

چیپ‌ست

HiSilicon Kirin 960

تعداد هسته‌ها

8

سرعت پردازنده

2.4 گیگاهرتز

اتصالات

HSPA, LTE, NFC, Dual-SIM, Bluetooth 4.2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آنر 8 و آنر 8 پرو یک پاسخ مثبت دائمی از طرف تیم‌های تحریریه دریافت کرده‌اند. بنابراین، جای تعجب نیست که تغییرات شدیدی در طراحی وجود نداشته باشد. اسکنر اثرانگشت در جلو و دوربین دوگانه جدید در پشت، قابل‌توجه‌ترین تغییرات آن هستند.

متأسفانه، فهرست VMall فاش نکرده که آیا آنر 9 گواهی IP68 در مقابل آب و گردوغبار را خواهد داشت یا نه. همچنین، درست مانند مدل پیشین خود، باتری آن غیرقابل جدا شدن خواهد بود.

به نظرتان آنر 9 به اندازه کافی خوب است که آن را به عنوان گوشی‌هوشمند بعدی خود انتخاب کنید؟ نظرات خود را در مورد این گوشی‌هوشمند با ما در میان بگذارید.

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!