سامسونگ گلکسی نوت 8 را از زوایای مختلف ببینید

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

بر اساس تصاویر لو رفته، طراحی و ظاهر نهایی سامسونگ گلکسی نوت ۸ مشخص شد. این گوشی، شباهت زیادی بهگلکسی اس۸ پلاس دارد ولی از دوربین دوگانه بهره می‌برد.

حساب OnLeaks که همیشه اطلاعات موثقی را در مورد گجت‌های آینده لو می‌دهد، این بار تصاویری از طرح مفهومی نهایی سامسونگ گلکسی نوت ۸ (Galaxy Note 8) فاش کرده است. بر اساس این تصاویر، گلکسی نوت ۸، ظاهری کاملا شبیه به گلکسی اس۸ و گلکسی اس۸ پلاس داشته و از صفحه‌نمایش خمیده و بدون حاشیه استفاده می‌کند؛ البته، ضخامت دستگاه کمی بیشتر شده تا فضای کافی برای قلم گوشی فراهم شود.

در پشت گوشی، دو دوربین، فلش LED و حسگرهای تشخیص ضربان قلب و اثرانگشت، همگی در یک سطر قرار دارد. یک لایه شیشه‌ی محافظ هم، روی آن‌ها تعبیه شده است. بر اساس اطلاعات لو رفته، گلکسی نوت ۸ ابعادی معادل ۱۶۲.۴×۷۴.۵×۸.۴ میلی‌متر داشته ولی برجستگی دوربین آن، نزدیک به ۱.۱ میلی‌متر خارج از بدنه قرار دارد. این گوشی قرار است از یک نمایشگر ۶.۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۸.۵:۹، تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ یا اگزینوس ۸۸۹۵، باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و ۶ گیگابایت رم استفاده کند. گلکسی نوت ۸ در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی و با قیمت ۱۱۰۰ دلار وارد بازار خواهد شد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!