Creators Update چه ویژگی‌های جدیدی را به نسخه‌های مختلف ویندوز 10 می‌آورد؟

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۳ دیدگاه

به‌روز رسانی Creators Update از ویندوز 10، همانطور که از نامش پیداست قرار است با هدف ارتقا عملکرد این سیستم عامل برای طراحان و خالقان منتشر شود. به عنوان مثال برنامه Paint 3D توسط این به‌روز رسانی به ویندوز 10 اضافه می‌شود تا پس از آن امکان ایجاد و طراحی طرح‌های سه بعدی حرفه‌ای در این سیستم عامل ممکن باشد. اما این پایان ویژگی‌های مهم این به‌روز رسانی نیست. ویدیوهای موجود در ادامه مطلب می‌توانند جمع بندی بسیار خوبی برای این ویژگی‌ها باشند.

با نزدیک شدن به زمان انتشار به‌روز رسانی Creators Update از ویندوز 10، بسیاری از سایت‌های خبری قصد دارند با انتشار خبرها و گزارش‌های مختلف به نوعی به معرفی و جمع بندی ویژگی‌های مهم این به‌روز رسانی بپردازند.‌ سایت WindowsCentral ساعتی پیش دو ویدیوی عالی را منتشر کرد که در آن سعی کرده است به ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم ویندوز 10 پس از نصب این به‌روز رسانی بر روی سیستم‌های دسکتاپ و گوشی‌های هوشمند اشاره‌ای داشته باشد.

با توجه به این ویدیو می‌توان قابلیت Game Mode برای اجرای بهتر بازی‌ها، هوشمندتر شدن دستیار Cortana، افزوده شدن قابلیت‌های جدید به مرورگر اج و امکانات جدید برای خصوصی سازی محیط را به عنوان مهمترین ویژگی‌های نسخه دسکتاپ به‌روز رسانی Creators Update معرفی کرد.‌ ویدیوی نسبتاً طولانی زیر جزییات این بسته به‌روز رسانی را بهتر معرفی می‌کند.

اگرچه مایکروسافت بخش اعظمی از تمرکز خود را در به‌روز رسانی Creators Update به رشد ارتقا ویندوز 10 در سیستم‌های دسکتاپ معطوف کرده است اما با این وجود بازهم می‌توان ویژگی‌های جدیدی همچون یک سیستم صوتی جدید و گسترش قابلیت‌ها در بخش تنظیمات را در این نسخه شاهد بود. ویدیوی زیر به خوبی به معرفی این قابلیت‌های جدید پرداخته است.

 

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!