آیا اندروید بعدی اوریو (Oreo) نام خواهد داشت؟

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۶ دیدگاه
انتشار توییتی توسط هیروشی لاکهایمر، معاون ارشد بخش اندروید، سیستم‌عامل کروم و گوگل پلی، بازار حدس و گمان‌ها در مورد نام اندروید 8.0 را گرم کرده است. طبق این توییت، اندروید بعدی Google شاید اوریو (Oreo) نام داشته باشد.

انگار همین چند روز پیش بود که گوگل اندروید نوقا را عرضه کرد. اولین نشانه‌های این سیستم‌عامل در کنفرانس Google I/O در ماه مارس سال گذشته پدیدار شد. با توجه به اینکه Google I/O 2017 پیش روی ماست، انتظار داریم پیش‌نمایش توسعه‌دهندگان اندروید جدید را در این رویداد شاهد باشیم.

ظاهرا گوگل می‌داند کاربران بیش از هر چیز در چه موردی هیجان‌زده‌اند. یکی از کنجکاوی‌های کاربران در مورد نسخه بعدی اندروید، نام آن است. بسیاری از کاربران روی نام "اوریو" شرط بسته بودند و حالا حدس آن‌ها به واقعیت نزدیک‌تر شده است.

هیروشی لاکهایمر، معاون ارشد بخش اندروید، سیستم‌عامل کروم و گوگل پلی، تصویر متحرکی از یک کیک اوریو توییتکرده است که با توجه به نام‌گذاری اندرویدهای قبلی، شاید به نام اندروید بعدی اشاره می‌کند. اگر گوگل مطابق برنامه‌ریزی معمول خود پیش رود، ما اول ماه مارس از نام اندروید جدید مطلع خواهیم شد.

باید در نظر داشته باشیم لاکهایمر پیش‌ازاین نام‌هایی را لو داده است که بنا به دلایلی برای نسخه‌های رسمی استفاده نشده است. همچنین نام‌هایی که برای توسعه‌های داخلی اندروید استفاده می‌شود با نام نسخه‌های رسمی متفاوت است. پس باید با شک و تردید به این توئیت نگاه کرد؛ به خصوص با توجه به اینکه لاکهایمر کمی پیش‌تر، عکسی از چند بسته pocky را با هشتگ 2018 منتشر کرده بود.

البته همه ما در مورد ویژگی‌های اندروید 8.0 کنجکاویم اما با توجه به اینکه به این زودی‌ها آن را روی هیچ دیوایسی نخواهیم دید، برای صحبت در مورد آن فرصت داریم.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!