مایکروسافت یک به‌روز رسانی Cumulative جدید برای ویندوز 10 منتشر کرد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۵ دیدگاه

مایکروسافت ساعتی پیش یک به‌روز رسانی Cumulative جدید برای سیستم عامل ویندوز 10 منتشر کرد. این به‌روز رسانی که با شماره KB3216755 منتشر شده است هم اکنون در دسترس سیستم‌های مجهز به نسخه 1607 یا Anniversary Update از ویندوز 10 قرار دارد. پس از گذشت دو روز از انتشار این به‌روز رسانی برای کاربران عضو برنامه Insider، مایکروسافت تصمیم گرفته است آن‌ را در اختیار همه کاربران ویندوز 10 قرار دهد.

براساس اطلاعات موجود در سایت رسمی مایکروسافت، این به‌روز رسانی سبب می‌شود که نسخه سیستم عامل ویندوز 10 به شماره 14393.726 ارتقا پیدا کند. این به‌روز رسانی قابلیت جدیدی را در دسترس کاربران قرار نمی‌دهد اما تعدادی از مشکلات و باگ‌های موجود در این سیستم عامل را رفع کرده و عملکرد آن را بهبود می‌بخشد.

مهمترین مشکلات رفع شده در این به‌روز رسانی مربوط به مرورگرهای Internet Explorer و Microsoft Edge است.  پیش از این تعدادی از کاربران گزارش کرده بودند که در هنگام دانلود اطلاعات توسط این مرورگرها بدون هیچ دلیل خاصی پیغام خطا نمایش داده می‌شود. مایکروسافت اعلام کرده است که با نصب این به‌روز رسانی، این مشکل برطرف خواهد شد.

به‌روز رسانی KB3216755 همچنین باگ موجود در هنگام استفاده از چند نمایشگر همزمان برای انجام رندرهای سه‌بعدی را هم رفع می‌کند. بنا به اطلاعات منتشر شده از سوی مایکروسافت این به‌روز رسانی دارای چند بسته امنیتی مهم نیز هست.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!