نهایت لذت گیمینگ را با کارت گرافیک AORUX GTX 1080 Xtreme Edition تجربه کنید

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۴ دیدگاه

گیگابایت اولین کارت گرافیک AORUS را معرفی کرد. AORUS یک برند جدید از گیگابایت است که محصولات مخصوص گیمینگ را تحت این برند عرضه می کند. AORUX GTX 1080 Xtreme Edition یک کارت تمام کاستوم با اورکلاک کارخانه ای و یکی از سریعترین کارت های گیگابایت است.

کارت جدید گیگابایت به شدت به مدل GTX 1080 XTREME GAMING شباهت دارد و اگر تغییر لوگوها و طراحی بک پلیت نبود، تقریباً تشخیص آنها از روی ظاهر غیرممکن است. این کارت نیز از همان راهکار خنک سازی WINDFORCE 3X با برخورداری از سه عدد فن 100 میلی متری بهره می برد. این کارت  نیز درست همانند XTREME GAMING دارای یک جفت درگاه HDMI  اضافی برای متصل نمودن هدست های واقعیت مجازی از طریق Front Panel کیس است.

افزون رو لوگوهای جدید، گیگابایت بک پلیت را نیز تغییر داده و حالا پشت پردازنده گرافیکی توسط یک بک پلیت مسی پوشانده شده که احتمالاً به جذب بهتر حرارت از سطح برد PCB در محل قرارگیری پردازنده گرافیکی کمک می کند. همچنین احتمالاً بک پلیت دو تکه با هدف تسهیل نمودن نصب واترکولر به خدمت گرفته شده باشد.

فرکانس هسته و حافظه این کارت در حالت OC Mode مشابه مدل Xtreme Gaming Waterforce است. فرکانس پایه هسته 1784 مگاهرتز، فرکانس بوست 1936 مگاهرتز و فرکانس موثر حافظه 1040 مگاهرتز است.

زمان آغاز فروش AORUX GTX 1080 Xtreme Edition هنوز مشخص نیست اما مطمئناً یک کارت ارزان نخواهد بود.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!