اسوس گوشی ZenFone Pegasus 3S را معرفی کرد؛ میان رده ای خوش قیمت با اندروید 7 و باتری قدرتمند 5000 mAh

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۳ دیدگاه

روز گذشته شرکت اسوس اسمارت فون زن فون پگاسوس 3 اس را معرفی کرد. اسمارت فونی که در عین کیفیت ساخت و مشخصات سخت افزاری بسیار مناسبش، قیمت مناسبی هم دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به این گوشی بیندازیم.

تابستان سال 2016 شرکت اسوس گوشی پگاسوس 3 را معرفی کرد که در ادامه گوشی های این سری روانه بازار شدند. قیمت مناسب و کیفیت ساخت بالا به همراه سخت افزاری که برای آن در نظر گرفته شده بود همگی دست به دست هم دادند تا این محصول فروش خوبی را در بازار چین داشته باشد. در ادامه این روند روز گذشته اسوس نسخه بروز شده این گوشی را معرفی کرد که در همه زوایا دارای بهبود های مناسبی بوده است.

این گوشی از چیپست پردازنده MT6750 استفاده می‌کند که دارای پردازنده 8 هسته با دو کلاستر 1.5 و 1.0 گیگا هرتزی از نوع ARM Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی ARM Mali-T860 MP2 است که به صورت کلی هم در CPU و هم GPU بالاتر از چیپست MT6737 مورد استفاده در پگاسوس 3 است. در کنار این چیپست اسوس برای این گوشی حافظه رم 3 گیگا بایتی و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگا بایت را هم در نظر گرفته است که اگر این حافظه برای شما کافی نیست می‌توانید از درگاه میکرو اس دی که برای آن در نظر گرفته شده است برای افزایش حافظه ذخیره سازی دستگاه استفاده کنید.

نمایشگر دستگاه همچنان مانند مدل سال قبل و 5.2 اینچی با رزولوشن 720p است ولی مکان سنسور اثر انگشت از پشت دستگاه و زیر دوربین به جلو و داخل دکمه Home تغییر یافته است که می‌تواند در این اندازه نمایشگر انتخاب معقولی باشد.

اما باید به دو ویژگی جذاب این گوشی نیز اشاره کنیم. این اسمارت فون به صورت پایه از سیستم عامل نسخه 7.0 اندروید استفاده خواهد کرد که باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی نیز برای آن در نظر گرفته شده است و می‌تواند با توجه به پردازنده و نمایشگر کم مصرفی که برای آن در نظر گرفته شده است، عملکرد باتری بسیاری مناسبی از خود نشان دهد.

اما خبر خوب دیگر در مورد این گوشی این است که به صورت اختصاصی برای بازار چین نخواهد بود و به زودی در کشورهای دیگر دنیا نیز عرضه خواهد شد. البته قیمت حال حاضر این گوشی حدود 290 دلار در بازار چین است و مسلماً با عرضه در دیگر نقاط دنیا ممکن است این قیمت نیز کمی تغییر کند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!