تصاویری که در اینترنت جست و جو می کنید بومی سازی خواهند شد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۴ دیدگاه

دبیر شواری راهبری طرح جویشگر بومی اعلام کرد 6 میلیون تصور برای موتور جست و جوی ملی فارسی سازی شده و در ادامه هزار تصویر بومی نیز به آنها اضافه خواهد شد.

وی در گفت و گو با خبرگزاری مهر اعلام کرد دو شبکه داخلی با نام های فارسی تا و تصویر نت برای ایجاد ارتباط بین کلمات جست و جو شده در موتور جست و جوی بومی راه اندازی شده اند و کمک خواهند کرد نتایج جست و جو توسط این موتور کاملا بومی باشند. به گفته او راه اندازی دو شبکه یاد شده به درک بهتر تصاویر در موتور جست و جوی ملی و امکان برقراری ارتباط بهتر بین کلمات جست و جو شده و نتایج تصویری آنها کمک خواهد کرد.

دبیر شواری راهبری طرح جویشگر بومی با توضیح اینکه در فاز نسخت 6 میلیون تصویر برای این موتور فارسی سازی شده اند، از اضافه شدن بیش از هزار تصویر بومی به دیتابیس نیز خبر داد. همچنین در فاز دوم، 14 میلیون تصویر فارسی سازده شده نیز به موتور جست و جوی بومی اضافه می شوند و در گام آخر، اضافه کردن چندین میلیون تصویر بومی شده و فارسی برای نمایش در جست و جوهای کاربران در زمان بندی کاری قرار دارد. در نتیجه اجرای این طرح پس از آنکه کاربر عبارت خاصی را جست و جو کرد، به جای استفاده از تصاویر سرویس هایی مانند گوگل، بینگ و یاهو، تصاویر موجود در دیتابیس موتور جست و جو که همگی فارسی و بومی سازی شده اند نمایش داده خواهند شد. اما هنوز درباره اینکه چطور می توان همه تصاویری که می توانند توسط کاربران جست و جو شوند را بومی سازی کرد اطلاعات خاصی منتشر نشده.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!