صعود سونی اکسپریا ایکس زد به رتبه اول اندرویدی ها پس از فاجعه نوت 7 سامسونگ

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۵ دیدگاه
سونی در سال های اخیر با مشکلات فراوانی در بخش گوشی های هوشمند خود دست و پنجه نرم کرده است اما به نظر می رسد اوضاع در حال تغییر است.

سونی در سال های اخیر با مشکلات فراوانی در بخش گوشی های هوشمند خود دست و پنجه نرم کرده است اما به نظر می رسد اوضاع در حال تغییر است. بعد از اینکه Apteligent سهم گوشی های اندرویدی بازار در اواخر سال 2016 را اعلام نمود، مشخص شد که Note 7 های باقی مانده در دست مشتریان سامسونگ، همچنان آمار بهتری از بعضی پرچمداران بازار دارد. اما علاقه مندان سونی به آمار خوب Xperia XZ توجه زیادی دارند.

این آمار Xperia XZ را در رده ای بالاتر از پرچمداران محبوبی چون Google Pixel، Motorola Moto Z، LG V20، OnePlus 3T بحث برانگیز و HTC 10 Evo قرار می دهد.

به نظر می آید سونی کم کم راه خود را به بازار گوشی های هوشمند باز می کرده است و عملکرد بهتر چند ماه اخیر نسبت به سایر رقبا (البته به جز اپل و سامسونگ) نشان دهنده این موضوع می باشد. درباره این آمار می‌توان گفت که موتورولا کمی پسرفت داشته و فروش Moto Z پس از جمعه سیاه روندی نزولی پیدا کرده است اما در این بازه سایر پرچمداران عملکرد نسبتا خوبی داشته‌اند.

در مورد فروش آیفون، می توان به کاهش فروش نسل جدید، نسبت به پرچمدار قبلی اشاره نمود. طبق گزارش Apteligen ، گوشی iPhone 6 سهم بیشتری نسبت به iPhone 7 را به خود اختصاص داده اما در مورد سری Plus اوضاع کمی متفاوت است. iPhone 7 Plus نسبت به برادر خود یعنی iPhone 6 Plus فروش بهتری را تجربه نموده اما در آمار کلیاپل همچنان پر فروش ترین نیست.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!