مایکروسافت یک به‌روز رسانی Cumulative جدید با شماره KB3206632 برای ویندوز 10 منتشر کرد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۲ دیدگاه

مایکروسافت امروز به‌روز رسانی Cumulative جدیدی را با شماره KB3206632 برای سیستم عامل ویندوز 10 منتشر کرد. این به‌روز رسانی هم اکنون در دسترس کاربران نسخه 1607 یا Anniversary Update قرار دارد و پس از نصب بر روی سیستم‌های مختلف سبب بهبود عملکرد این سیستم عامل و همچنین رفع یک مشکل اساسی و بزرگ در آن می‌شود.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی مایکروسافت، به‌روز رسانی KB3206632 سبب می‌شود علاوه بر بهبود عملکرد بسیاری از برنامه‌ها و قابلیت‌های ویندوز 10، مشکل مربوط به اتصال به اینترنت که در هفته‌های اخیر برای بسیاری از کاربران مشکل ساز شده است نیز رفع شود. هنوز مشخص نیست که این مشکل به چه دلیل در تعدادی از سیستم‌های خانگی رخ داده اما براساس اطلاعات منتشر شده از سوی تعدادی از کاربران، دلیل اصلی آن نصب به‌روز رسانی Cumulative پیشین با شماره KB3201845 بوده است.

کاربران نیاز است برای دسترسی به این به‌روز رسانی به منوی Update & Security و سپس Windows Update مراجعه کنند. مایکروسافت اعلام کرده است که این‌ به‌روز رسانی به صورت خودکار بر روی بسیاری از سیستم‌ها نصب خواهد شد. تاکنون بسیاری از کاربران گزارش کرده‌اند که همچون بسیاری از به‌روز رسانی‌‌های پیشین، این به‌روز رسانی نیز در هنگام نصب بر روی سیستم‌های مختلف با مشکلاتی همراه است و در این مراحل پیغام‌های خطایی مشاهده می‌شود.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!