مراقب باشید؛ درایور جدید انویدیا مشکل دارد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۳ دیدگاه

ظاهرا باید به مشکلات در دنیای دیجیتال عادت کنیم! این مشکلات از Device ها گرفته تا درایورهای میان افزاری دیده می شوند و متاسفانه کمپانی ها به دلایل مختلف در خروجی های خود دچار مشکلات فراوانی شده اند. اینک نوبت به کارت گرافیک انویدیا رسیده است؛ غول سبز تراشه های گرافیکی به حاشیه ی فنی کشیده است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از سخت افزار مک، قضیه از این قرار است که بسیاری از کاربران پس از نصب آخرین درایور کارت گرافیک انویدیا  (Nvidia ) به شماره GeForce 375.86 WHQL مشکلات جدید را تجربه کرده اند که چندان هم اپیدمی نبوده و موجب سردرگمی آنها شده است. نخستین نشانه های کارت گرافیک انویدیا مشکل در کاهش شدید نرخ فریم در برخی از بازی ها است؛ تا آنجا که حتی در برخی از گزارش ها به نصف کاهش یافته است.

در وهله بعد، شاهد تغییرات با اوج سقف بالا در فرکانس حافظه هستیم. بدین ترتیب مشکلات دیگری در پی آن به وجود آمده است که برجسته ترین آنها بی ثباتی نمایش، سو سو زدن و لگ در بازی ها است. ظاهرا این مشکل تنها در کارت گرافیک های “پاسکال” وجود دارد و مدل های پیشین را شامل نمی شود.

از سوی دیگر انویدیا به مشکلات فوق اذعان دارد و به زودی درایور و یا هات فیکس جدید را منتشر خواهد کرد. در نهایت در صورتی که از این درایور استفاده می کنید، آن را دانگرید (Downgrade) و یا از نصب آن بپرهیزید. در انتظار درایور و یا هات فیکس جدید بمانید، چرا که احتمال آسیب های سخت افزاری نیز وجود دارد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!