با کیفیت ترین برنامه ها برای تماس های اینترنتی کدامند؟

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۳ دیدگاه

شما هم احتمالا مانند اکثر افرادی که گوشی هوشمند دارند، مجموعه ای از برنامه های گوناگون برای تماس های صوتی و تصویری بر روی گوشی موبایل خود نصب کرده اید. در این مطلب قصد داریم شما را با 5 مورد از با کیفیت ترین این برنامه ها آشنا کنیم. از آنجاییکه این برنامه ها بسیار پرطرفدار هستند و از کیفیت بسیار خوبی نیز برخور دارند ممکن در حال حاضر تمامی آنها را بر روی گوشی خود نصب داشته باشید. قصد ما معرفی آنها به شما نیست، هدف بیان ویژگی های خوب آنهاست.

 

1. Facebood Messenger

مطمئنا اگر مخاطبین شما از برنامه فیسبوک استفاده کنند، برنامه جداگانه دیگری را نیز تحت عنوان فسبوک مسنجر نصب کرده اند. مسنجر فیسبوک بیشتر برای پیام های متنی شناخته شده است، اما شما میتوانید برای برقرای یک تماس تلفنی شفاف و باکیفیت چه با اینترنت سیمکارت و چه وایفای از آن استفاده کنید. فیسبوک مسنجر قابلیت تماس ویدئویی نیز دارد. شما همچنین میتوانید از فیسبوک کامپیوتر خودتان نیز تماس صوتی و تصویری برقرار کنید.

2. Skype

اسکایپ برنامه محبوبی است که به نوعی از پیشتازان تماس صوتی و تصویری به حساب می آید و در تمامی این سالها در سراسر جهان برای برقراری ارتباط بین دوستان و خانواده هایی بوده است که کیلومترها از هم فاصله داشتند. اسکایپ بدلیل کیفیت خوب تماس ویدئویی معروف است اما شما میتوانید برروی گوشی و کامپیوتر خود هم برای تماس صوتی و هم تماس ویدئویی از آن استفاده کنید.

3. Google Hangouts

Hangouts در اصل یک برنامه چت برای سرویس ایمیل گوگل، جیمیل بود. اما این برنامه تکامل یافت و در حال حاضر هم بر روی تلفن همراه و هم کامپیوتر امکان برقراری تماس صوتی و تصویری با کیفیت خوب وجود دارد.

4. Face Time Audio

مانند اسکایپ، فیس تایم نیز برای تماس های ویدئویی شناخته شده است، اما برای تماس های صوتی نیز میتوان از آن استفاده کرد. فیس تایم تنها بر روی آیفون و سیستم های مک قابل استفاده است. اگر دوستان و یا اعضای خانواده تان آیفون داشته باشند، میدانید که قطعا برنامه فیس تایم نیز نصب کرده اند.

5. WhatsApp

واتساپ برنامه محبوب بین الملی برای پیام رسانی است، اما شما میتوانید تماس صوتی با کیفیت بسیار خوب با این برنامه برقرار کنید. متاسفانه امکان مکالمه تصویری بر روی نسخه اصلی این برنامه وجود ندارد، اما همانطور که پیش تر در مطلبی عنوان کرده بودیم تماس ویدئویی بر روی نسخه بتا واتساپ وجود دارد و این یعنی امکان اضافه شدن آن در آپدیت های بعدی بسیار بالاست. عیب دیگر واتساپ این است که شما از طریق کامپیوتر نمیتوانید تماس صوتی برقرار کنید.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!