اولین تصاویر از گوشی Huawei Mate 9 Pro

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۱ دیدگاه

بعد از معرفی گوشی Mate 9 Porsche Design قیمت بسیار بالای آن مایه نا امیدی بسیاری از کاربرانی شد که با توجه به نمایشگر خمیده این گوشی به آن علاقمند شده بودند. اما بعد از آن خبری منتشر شد که نشان می‌داد هواوی نسخه پایه این گوشی را نیز با نمایشگر خمیده عرضه خواهد کرد. این بار قابلیت های فانتزی نسخه پورش دیزاین حذف شده اند تا قیمت ها تعدیل شده و افراد عادی نیز بتوانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. در ادامه اولین تصاویر لو رفته این گوشی را با هم می‌بینیم.

این گوشی به احتمال بسیار زیاد با نام Huawei Mate 9 Pro معرفی خواهد شد و قابلیت های سخت افزاری آن رده بالا و مانند نسخه پایه خواهد بود و تفاوت آن با این نسخه در وجود دکمه فیزیکی Home در جلوی گوشی و البته، نمایشگری خمیده اش خواهد بود.

عکس های منتشر شده طبق معمول از چین و شبکه اجتماعی Weibo آمده که در مورد جزئیات سخت افزاری به ما کمکی نمیکنند ولی موردی که درباره این گوشی مشخص می‌کنند این است که طراحی آن بسیار شبیه به گوشی پرچمدار سامسونگ Galaxy S7 Edge است.

رنگ بدنه نسخه موجود در عکس ها نیز طلایی بوده که پشت بدنه نیز از جنس فلز و به صورت بُرس خورده طراحی شده است. همچنین سنسور دوربین هم از نوع دوگانه خواهد بود که طبق انتظار با همکاری کمپانی Leica ساخته شده است و فلش دوگانه LED در بالا و فرستنده مادون قرمز جهت فوکوس خودکار آن نیز در زیر لنز جای گرفته است. علاوه بر آن نوارهای آنتن گوشی نیز به مانند گوشی های سری HTC One طراحی شده اند و همانطور که انتظار داریم، سنسور اثر انگشت به جلوی گوشی و مجتمع شده زیر دکمه Home منتقل شده اند.

در مورد قیمت این گوشی نیز سه نسخه در نظر گرفته شده که نسخه با حافظه های رم و داخلی 4/64 با قیمت 674 دلار، نسخه 6/128 با قیمت 777 دلار و نسخه 6/256 نیز 835 دلار به فروش خواهد رفت. لازم به ذکر است که نسخه پورش دیزاین این گوشی برچسب قیمت 1449 دلاری دارد و با این اوصاف می‌توانیم قیمت های نصف شده را در نسخه Mate 9 Pro به نسبت آن داشته باشیم.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!