Core i3-7350K در راه است!

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۱ دیدگاه

به نظر می رسد 2017 سال پر اتفاقی برای علاقمندان به سخت افزار باشد، بر پایه آخرین شایعات اینتل دست کم یک پردازنده Core i3 قابل اورکلاک (ضریب باز) مبتنی بر معماری Kaby Lake عرضه می کند. پردازنده مورد بحث Core i3-7350K  نام دارد و می تواند ارزان ترین گزینه برای دست یابی به لذت اورکلاکینگ باشد.

این شایعه که در منابع متعددی بازتاب یافته، خبر از یک پردازنده دو هسته ای Core i3 ضریب باز با پسوند محبوب K می دهد، Core i3-7350K که می تواند با قیمت 177 دلار عرضه شود، ضریب باز و قابل اورکلاک است. دست کم طبق اطلاعات موجود فرکانس پایه Core i3-7350K ا 4.0 گیگاهرتز است که در حالت توربو بوست به 4.2 گیگاهرتز می رسد. این پردازنده به 4 مگابایت جافظه کش مشترک سطح مجهز است و با توجه به ضریب باز بودن آن، توان حرارتی 91 محتمل به نظر می رسد. همانطور که می دانید، پردازنده های Core i3 فعلی فاقد فناوری توربو بوست هستند.

همزمان طبق شایعه دیگری، اینتل یک پردازنده Pentium دو هسته ای مجهز به فناوری Hyperthreading عرضه می کند، گفته می شود فرکانس Pentium G4620 ا 3.7 گیگاهرتز و دارای دو هسته پردازشی فیزیکی با قابلیت Hyperthreading  است.

فراموش نکنید در حال حاضر این شایعات قابل تایید نیستند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!