از مادربردهای ایسوس استفاده می کنید؟ برای پردازنده‎های KabyLake آماده شوید!

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۱ دیدگاه

شرکت ایسوس به عنوان بزرگترین و پرفروش ترین برند مادربورد در جهان، به کاربران خود اطمینان داد که با بروز رسانی بایوس مادربوردهای سری 100 خود، می توانند از نسل بعدی پردازنده های سری KabyLake اینتل هم استفاده کنند.

 

 به روزرسانی با ساده ترین روش ممکن

ایسوس با استفاده از راهکار EZ Flash 3 امکان به روزرسانی امن و راحت را برای کاربران خود مهیا کرده است. به این منظور فقط کافی است وارد بایوس شوید. به بخش به روزرسانی بایوس توسط EZ Flash 3 مراجعه کرده و روی دکمه دریافت از اینترنت کلیک کنید. مادربورد به طور خودکار آخرین نسخه بایوس سازگار با مادربورد شما  را دریافت کرده و پس از اعتبارسنجی، به روزرسانی را انجام می دهد.

همچنین در صورتی که از مادربوردهای رده بالا استفاده می کنید، شما می توانید با دریافت بایوس از سایت ایسوس، آن را درون فلش ریخته و فقط برای سه ثانیه دکمه USB BIOS Flashback یا ROG Connect را فشار دهید تا به طور کاملاً اتوماتیک بایوس از فلش شما خوانده شده و بروزرسانی انجام پذیرد.

با توجه به تاریخچه مشکلات پیش آمده در هنگام بروز رسانی بایوس، ایسوس پس از چند مرحله چک کردن فایل، بروزرسانی کامل را بدون خطا انجام می دهد. برای دریافت و اطلاع از آخرین بروزرسانی ها به سایت ایسوس مراجعه نمایید.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!