چگونه با گوگل، سرعت اینترنت خود را تست کنیم؟

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۳ دیدگاه

زمانی که اسم گوگل شنیده می شود، اغلب به یاد کادر مستطیلی ای می افتند که محل جستجوی کلمات است اما سرویس دهی گوگل صرفا به نمایش نتایج جستجو به صورت لینک، عکس و غیره محدود نمی شود. حالا گوگل یک سری ترفند هایی دارد که می توانید از طریق آن چیزهای دیگری را متوجه شوید. مثلا کد کشورها، موقعیت جغرافیایی، وضعیت ارز و مواردی نظیر این را می توان در دسته این ترفند ها ذکر کرد.

نکته: توجه داشته باشید که هیچ گونه فایلی در حالت آپلود کردن و یا دانلود کردن نداشته باشید. این قطعا روی نتیجه تاثیر خواهد گذاشت بنابراین توصیه می کنیم که تمام این فرآیند ها را قبل از کار مورد بازبینی قرار دهید. لازم نیست فایل ها را کنسل کنید بلکه اگر آن ها را موقتا متوقف کنید بسیار عالی است.

وقتی که این کار را انجام دادید صفحه ای باز می شود که در آن به راحتی می توانید نهایت و حد اکثر سرعت دانلود یا آپلود خود را مشاهده کنید. البته اطلاعات اضافی دیگری نیز همچون سرور و نظیر آن در اختیارتان قرار می گیرد.

با توجه به رقمی که به شما نشان می دهد، نظر گوگل در مورد میزان سرعت شما نیز ارائه می شود. مثلا برای تستی که ما انجام داده ایم، نظر گوگل این است که سرعت ما خیلی کم است.

در عین حال می توانید دوباره این تست را انجام دهید و دوباره بررسی کنید که سرعتتان چقدر است.

چگونه با گوگل، سرعت اینترنت خود را تست کنیم؟

این یک ترفند خیلی خوب برای کسانی است که سرعت اینترنتشان به عنوان یک متغییر در نظر گرفته می شود و نیاز است هر چند مدت یکبار آن را تست کنند چرا که مطمئنا سرویسی قوی تر و مطمئن تر از گوگل نخواهند یافت.

نظر شما در مورد این تست سرعت اینترنت چیست؟ آیا شما نیز تا کنون از این سرویس ها استفاده کرده اید؟ بهترین ابزار جایگزین گوگل برای سنجش سرعت اینترنت چیست ؟

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!