7 بازی برتر کمپانی Ubisoft را به صورت رایگان دانلود کنید؛ بازی سوم معرفی شد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۲ دیدگاه

پس از معرفی و انتشار رایگان بازی‌های Prince of Persia: The Sands of Time و Splinter Cell در دو ماه گذشته، کمپانی Ubisoft امروز بازی رایگان بعدی که قرار است دانلود آن به مدت یک ماه برای کاربران رایگان باشد را معرفی کرد. براساس اطلاعات منتشر شده توسط این کمپانی، بازی زیبا و به یاد ماندنی Rayman Origins قرار است از هفته آینده به مدت یک ماه به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار بگیرد. در ادامه با جزییات بیشتر و نحوه دانلود این بازی همراه باشید.

پس از برگزاری نمایشگاه E3 2016، کمپانی Ubisoft اعلام کرد که به مناسبت سی‌امین سالگرد تاسیس شرکت خود قصد دارد تا پایان سال 2016، هر ماه یک بازی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهد. به این صورت که کاربران تا پایان سال جاری میلادی می‌توانند پس از دانلود این باز‌ی‌ها، آنها را برای همیشه در اختیار داشته باشند. این کمپانی امروز اعلام کرد به عنوان سومین بازی رایگان از تاریخ 17 آگوست (27 مرداد) امکان دانلود رایگان بازی Rayman Origins میسر خواهد بود.

بازی Rayman Origins در سال 2011 از سوی کمپانی Ubisoft عرضه شد و پس از موفقیت‌های فراوان توانست از سایت معتبر GameSpot، نمره 8.5 از 10 را کسب کند. در سال 2013 نیز نسخه جدیدی از این بازی با نام Rayman Legends عرضه شد.

Ubisoft در حالی سومین بازی رایگان خود را معرفی کرده است که هنوز امکان دانلود رایگان بازی Splinter Cell ممکن است. برای دانلود این بازی و بازی Rayman Origins و همچنین 4 بازی رایگان بعدی، کافی است برنامه Uplay را بر روی سیستم خود نصب کنید و یک حساب کاربری در آن ایجاد نمایید. پس از ورود به حساب کاربری، در صفحه اصلی برنامه لینک دانلود و دسترسی به بازی‌های رایگان ممکن خواهد بود.

بازی رایگان بعدی Ubisoft در ماه سپتامبر منتشر می‌شود.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!