هواوی میت 9 در وبسایت انتوتو رویت شد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۲ دیدگاه

هواوی فبلت میت ۸ را در ماه دسامبر سال گذشته و با نمایشگر ۶ اینچی فول اچ‌دی معرفی کرد. این فبلت به پردازنده‌ی ۲.۳ گیگاهرتزی کرین ۹۵۰ و واحد پردازش گرافیکی Mali-T880 مجهز شده بود. امروز میت 9، جانشین فبلت یاد شده، در وب‌سایت بنچمارک انتوتو رویت شده است.

اوایل سال جاری، پن ژوئیتنگ، به عنوان یک تحلیلگر مدعی شد که احتمالا میت ۹ تا پایان سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد. او اضافه کرد که این گوشی از یک دوربین دوگانه‌ی ۲۰ مگاپیکسلی و پردازنده‌ی کرین ۹۶۰ بهره خواهد برد. گفته می‌شود که این پردازنده‌‌‌ی هشت هسته‌ای از هسته‌های جدید Artemis آرم تشکیل شده است و از LTE Cat.12 نیز پشتیبانی می‌کند.

mate 9 antutu

با توجه به لیست منتشر شده در وب‌سایت انتوتو، فبلت میت ۹ هواوی از یک نمایشگر ۵.۹ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد. هواوی در فبلت جدید خود از یک پردازنده‌ی هشته هسته‌ای ۲.۶ گیگاهرتزی و واحد پردازش گرافیکی Mali-T880 استفاده کرده است. حافظه‌ی رم دستگاه ۳ گیگابایت بوده و حافظه‌ی داخلی آن ۶۴ گیگابایت خواهد بود. همچنین دوربین اصلی و سلفی دستگاه به ترتیب ۱۱ و ۷ مگاپیکسل است. بر اساس لیست انتوتو این گوشی به صورت پیش‌فرض با اندروید ۷ نوقا عرضه خواهد شد.

اما مشخصات مربوط به دوربین این گوشی شک‌برانگیز است و با توجه به آنکه سال گذشته میت ۸ با ۴ گیگابایت عرضه شده بود، باید به این مسئله به دیده‌ی تردید نگاه کرد. احتمالا این مشخصات مربوط به یک دستگاه میان‌رده باشد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!