دانلود انیمیشن Sintel

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۱ دیدگاه

سینتل (به انگلیسی: Sintel) یک فیلم کوتاه پویانمایی سه‌بعدی توسط کانون بلندر که قسمتی از بنیاد بلندر است. نام این فیلم از کلمه هلندی «سینتل» که به معنی زغال نیم سوخته یا اخگر برداشته شده که این مسئله توسط تون روسندال تایید شده:"سینتل یعنی یک تکه زغال سرخ، که قرمز و روشن است، بعد می‌سوزد و تبدیل به خاکستر می‌شود".

کار ساخت فیلم بیش از یک سال به طول انجامید و در مه ۲۰۰۹ شروع شده و به طور رسمی در ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۰ در فستیوال فیلم هلند منتشر گردید. نسخه قابل دانلود آن نیز در ۳۰ سپتامبر ۲۰۱۰ برای همگان در دسترس قرار گرفت که از وب‌گاه رسمی آن قابل دریافت است.

داستان حول محور دختری به نام سینتل است که به دنبال بچه اژدهای خود که او را اسکیلز صدا می‌کند است. بازگویی داستان نشان می‌دهد سینتل او را بر روی بامی هنگامی که بال او زخمی شده بود پیدا می‌کند و به آن کمک کرده و از او مراقبت می‌کند. وقتی بال او بهبود یافته و آماده پرواز می‌شود، اسکیلز توسط یک اژدهای بزرگ ربوده می‌شود. سینتل برای نجات اژدهای خود تلاش کرده و به جستجوی او می‌پردازد و در این راه با حیوانات و دشمنان زیادی مقابله می‌کند. در انتها به غاری می‌رسد که محل زندگی یک اژدهای بزرگ و یک بچه اژدها است که او فکر می‌کند اسکیلز است. اژدهای بزرگ حضور او را احساس کرده و به سینتل حمله می‌کند اما با بو کردن او در کشتنش تردید می‌کند. در همین هنگام سینتل ضربه‌ای وارد کرده و اژدها را می‌کشد و در آخر متوجه جای زخم بر روی بال اژدها می‌شود و در می‌یابد این اژدهای بزرگ همان اسکیلز بوده که بزرگ شده، و خوده او نیز پا به سن گذاشته است، سینتل با قلبی شکسته غار را ترک کرده و به راه خود ادامه می‌دهد بدون آنکه متوجه شود بچه اژدهای دیگری او را تعقیب می‌کند.

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!