ژاپنی ها و ساخت تلفن همراهی مقاوم که می توان آن را با آب و صابون شست

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۱ دیدگاه

حالا شرکت Kyocera با ساخت تلفن همراه Digno Rafre قصد دارد تا مرزها را بشکافد. این تلفن همراه نه تنها ضد آب است، بلکه در برابر شوینده ها و صابون ها هم مقاومت از خود نشان می دهد، در نتیجه اگر حس می کنید تلفن همراه تان به قدری آلوده است که آب کفایت نمی کند، می توانید با کمی کف و صابون باکتری ها و چربی ها را از بین ببرید.

سازندگان تلفن معتقدند که استفاده از چنین تلفنی در آشپزخانه و حمام نیز ساده تر است. بنابراین اگر در یک بعد از ظهر دل انگیز می خواهید در وان حمام استراحت کنید، می توانید تلفن تان را هم همراه ببرید و از بابت ورود مواد شیمیایی به داخل دستگاه هم آسوده خاطر باشید.

گفته شده نمایشگر لمسی دستگاه حتی زمانی که مرطوب هم باشد به خوبی کار می کند. همانند تکنولوژی به کار رفته در نمایشگر بعضی تلفن های LG، صفحه نمایش Rafre هم قابلیت بازسازی دوباره را دارد. بنابراین اگر خط و خش های ریزی روی بدنه آن ایجاد شود، پس از مدتی دستگاه خود را بهبود می بخشد.

ویژگی دیگری که این تلفن همراه را مطرح تر می سازد، بهره گیری از تکنولوژی القای استخوانی Smart Sonic Reciever است. به وسیله فناوری القای استخوان، تلفن همراه بدون اسپیکر و با ایجاد ارتعاشاتی خاص در کنار جمجمه، استخوان های مرتبط با شنوایی را به حرکت در می آورد و صدا ایجاد می شود.

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!