عرضه ساعت های فوق حرفه ای Forerunner 630

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۳ دیدگاه

کمپانی Garmin از آخرین محصول پرچم دار خود پرده برداری کرد. ساعت Forerunner 630 یک ساعت دارای GPS و مخصوص دونده ها می باشد. بر طبق اظهارات کمپانی Garmin این ساعت از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا بهره می برد و در نوع خود نظیر ندارد. ساعت Forerunner 630 در حالی عرضه می شود که هنوز نسل قبلی آن یعنیForerunner 620 پرچم دار سرسختی در مقابل بقیه محصولات مشابه می باشد و با ارائه این محصول، قدرت این کمپانی به نمایش گذاشته می شود.

Forerunner 630 نیز همانند نسل قبلی خود از یک رابط کاربری لمسی بهره می برد و صفحه نمایش آن بدلیل بهره بری از پلتفرم Connect IQ، بسیار خوب قابل شخصی سازی خواهد بود. هم چنین این ساعت می تواند با گوشی های هوشمند همگام سازی شود و شما را از اعلان های بدست رسیده مطلع سازد. کنترل موزیک های خود جهت پخش از طریق این ساعت نیز بصورت بی سیم امکان پذیر می باشد.

در این ساعت از آخرین فناوری شتاب سنج ها استفاده شده است و هم چنین جابجایی اطلاعات از طریق بند HR که از تکنولوژی Tri-focussed بهره می برد، انجام می شود. این ساعت دارای امکانات منحصر به فرد و حرفه ای می باشد که می توان به اندازه گیر گام، اندازه گیری فاصله تماس به زمین، محاسبه نسبت نوسان های عمودی به طول قدم های برداشته شده و تخمین زن حداکثر VO2 اشاره نمود.

ادامه ی مطلب ...

برای دسترسی به ادامه ی مطلب، باید عضو سایت بشوید. اگر قبلا در سایت عضو شده اید، برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.
    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!