بلک بری تلفن ضد باکتری میسازد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۳ دیدگاه

مدیرعامل شرکت بلک‌بری، جان چن به دنبال ساخت تلفن‌های هوشمندی است که بتواند آنها را به بیمارستان‌ها بفروشد؛ تلفن‌هایی که با توجه به محیطی که قرار است در آن استفاده شوند به باکتری آلوده نخواهند شد. او اعلام کرده هنوز چنین تلفن هوشمندی ساخته نشده و برنامه طراحی و ساخت آن در آینده آغاز خواهد شد.............

اویو گلدمن، مدیر ارشد اطلاعات پزشکی در مرکز ارائه‌کننده خدمات سلامت منطقه‌ای مکنزی، منع بیماران از انتقال و دریافت باکتری از طریق تلفن‌های هوشمند را یک مشکل بزرگ خوانده است. او افزوده پزشکان و پرستاران باید هنگام ورود و خروج از بیمارستان تلفن‌های خود را با الکل ضدعفونی کنند.

در آزمایشی که Journal of Applied Microbiology انجام داد، 20 تا 30 درصد میکروب‌ها بین تلفن و نوک انگشت افراد منتقل می‌شود و طبق گفته گلدمن، عفونت‌های بیمارستانی یکی از اصلی‌ترین دلایل مرگ در بیمارستان است.

آقای چن با حضور در بیمارستان مکنزی ریچموند هیل از همکاری با سیسکو و ThoughtWire خبر داد و اضافه کرد با این همکاری سه‌گانه قصد دارد برای پزشکان و پرستاران یک سیستم پیام و هشدار قابل حمل ایجاد کند که نقش بلک‌بری در این پروژه طراحی نرم‌افزار مورد نظر است.

مدیرعامل بلک‌بری مدت‌هاست در تلاش برای دور کردن شرکت از تولید تلفن‌ هوشمند برای بازار مصرف‌کننده‌هاست و قصد دارد تمرکز شرکت را روی ارائه نرم‌افزار برای تولیدکنندگان (سرمایه‌گذاران) قرار دهد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!