رندرهای جدید موبایل های خانواده گلکسی اس 9 سامسونگ منتشر شد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

در حالی که تنها چند ماه به معرفی موبایل های پرچم دار آتی سامسونگ، گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس باقی مانده، به تازگی رندرهایی از این دو تلفن هوشمند منتشر شده است.

این تصاویر گلکسی اس 9 را از دو نمای جلو و عقب دستگاه نمایش می دهند. در حالی که گلکسی اس 9 پلاس فقط از نمای جلویی نمایش داده شده. مشابه با شایعات پیشین، در این تصویر نیز گلکسی اس 9 با دوربین اصلی تکی به دیده می شود.

البته در بخش پشتی، قضیه کمی متفاوت است. بر اساس این تصاویر و نیز شایعات پیشین این بار سامسونگ تصمیم گرفته جایگاه حسگر اثر انگشت را اصلاح کند تا دسترسی به آن راحت تر باشد. گویا قرار است این حسگر به زیر دوربین اصلی (یا دوربین ها برای گلکسی اس 9 پلاس) منتقل شود؛ در حالی که در گلکسی اس 8 حسگر اثر انگشت در کنار دوربین تعبیه شده بود که دسترسی به آن را مشکل می کرد.

پیش از این خانواده گلکسی اس 9 مجوز FCC را دریافت کرده بود که این مسئله به معنی معرفی آن در آینده نزدیک است. همچنین در حالی که برخی از شایعات اشاره به معرفی این دو پرچمدار در نمایشگاه CES که از 19 تا 22 دی ماه در لاس وگاس برگزار می شود، دارند، ولی محتمل ترین زمان برای رونمایی، همزمان با کنگره جهانی موبایل (MWC) 2018 در بارسلون اسپانیا است که از 7 تا 10 اسفند ماه برگزار می شود.

به روزرسانی
امروز تصویری منتسب به پنل پشتی گلکسی S9 و S9 پلاس به منتشر شده که شایعات موجود پیرامون محل تعبیه سنسور اثر انگشت را تائید می کند.
گلکسی S9
محل قبلی سنسورها حالا به فلاش دوگانه و سنسور ضربان قلب اختصاص یافته که قبلا در طرف دیگر دوربین تعبیه شده بودند.

علاوه بر این گلکسی S9 از یک دوربین معمولی بهره می برد در حالی که مدل پلاس آن به دومین موبایل پرچمدار سامسونگ با دوربین دوگانه تبدیل می شود.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...