اپلیکیشن Roamit به‌طور رایگان در ویندوز 10

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

مایکروسافت اخیرا Continue on PC را معرفی کرد؛ یک ویژگی که برای تمامی کامپیوترهای شخصی مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 در دسترس می‌باشد. با سخت‌افزار همراه باشید.

 این قابلیت همچنین در پلتفرم‌های رقیب مایکروسافت نیز ارائه شده و به کاربران اندروید و آیفون اجازه می‌دهد تا وب‌گردی خود را در کامپیوتر شخصی ادامه دهند.

از زمانی که ویندوز 10 موبایل از لیست اولویت‌های مایکروسافت خارج شده؛ این شرکت اپلیکیشن Continue on PC را برای پلتفرم موبایل خودش عرضه نکرده است. Roamit یک برنامه ثالث برای پلتفرم ویندوز 10 است که به کاربر اجازه اشتراک‌گذاری کلیپ‌برد، فایل و تصاویر را در بین دستگاه‌های مختلف ویندوز فون، کامپیوترهای شخصی و اندرویدی را می‌دهد؛ این اپ همچنین به‌صورت یک افزونه برای مرورگر گوگل کروم نیز ارائه شده است.

حالا اپلیکیشن Roamit به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته و توسعه‌دهنده برنامه، آن را متن‌باز کرده است. قیمت اصلی رومیت پیش از این 1.49 دلار بود، اما حالا می‌توانید آن را برروی هر دستگاهی و رایگان دریافت کنید.

Roamit همچنین به شما اجازه می‌دهد تا صفحات‌وبی که در حال مرور آنها هستید را به گوشی‌های هوشمند ویندوز فونی، کامپیوترهای شخصی و یا حتی HoloLens منتقل کنید. این اپلیکیشن امکان انتقال تصاویر و فایل‌ها را به هر دستگاهی میسر کرده و بلافاصله پس از انتقال می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

اپلیکیشن Roamit تجربه‌ای بی‌وقفه در استفاده از کلیپ‌برد را بین کامپیوتر شخصی و گوشی هوشمند ارائه می‌دهد؛ با این قابلیت می‌توانید بلافاصله کلیپ‌برد را با هر دستگاهی که تمایل داشته باشید به اشتراک بگذارید.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...