آپدیت تجمیعی KB4051963 ویندوز 10 منتشر شد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

مایکروسافت برای کاربرانی که در حال حاضر از نسخه Fall Creators Update ویندوز 10 بهره می‌برند، آپدیت تجمیعی جدیدی را منتشر کرده است. در این به‌روزرسانی چند باگ برطرف شده و عملکرد سیستم عامل به طور کلی بهبود یافته است.

در آپدیت تجمیعی KB4051963 مشکلات موجود در مرورگر اینترنت اکسپلورر؛ که البته دیگر گزینه اصلی مایکروسافت برای مرور وب محسوب نمی‌شود، برطرف شده است.

برای مثال پس از نصب این آپدیت، کاربران دیگر باگ‌هایی که باعث هنگ کردن و از کار افتادن این مرورگر می‌شد را شاهد نخواهند بود. همچنین المان‌های گرافیکی و فرم‌های عضویت نیز به‌صورت روان‌تری رندر می‌شوند.

به گفته مایکروسافت مشکلاتی که کاربران در هنگام اجرای تمام‌صفحه بازی‌های و برنامه‌های مبتنی بر DirectX 9 داشته‌اند نیز برطرف شده است. علاوه بر این، مشکلاتی که در اجرای عناوین جدیدی مانند Forza Motorsport 7 و Forza Horizon 3 وجود داشتند نیز به طور کامل رفع شدند.

یک مشکل در زمینه اتصال به اینترنت وجود داشت که به گفته مایکروسافت مربوط به دستگاه‌های شبکه RNDIS5 می‌شود. این دستگاه‌ها قادر به دریافت آی‌پی آدرس Valid نبوده و یا امکان اتصال به اینترنت را فراهم نمی‌کردند. اگر پس از نصب این آپدیت باز هم با چنین مشکلی برخورد کردید باید از طریق Device Manager درایور آداپتور شبکه Remote NDIS خود را حذف و مجددا نصب نمایید.

البته باید بدانید که در این آپدیت تجمیعی نیز طبیعتا مشکلاتی وجود دارد. برای مثال در برخی سرویس‌های گزارش‌دهی SQL Server، مرورگر اینترنت اکسپلورر ممکن است عمل اسکرول کردن را در منوهای افتادنی امکان‌پذیر نکند.

این مشکل از مدتی پیش وجود داشته و مایکروسافت از آن باخبر است. این شرکت در تلاش است تا به زودی و در آپدیت‌های تجمیعی دیگر، مشکل مذکور را برطرف نماید.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...