سرویس جدید اسنپ برای انتقال سریع مسافر با موتورسیکلت

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

اسنپ که پیش از این مجموعه متنوعی از سرویس‌های حمل و نقل را برای جابه‌جایی مسافران در شهرهای مختلف راه‌اندازی کرده بود امروز به طور رسمی از اسنپ بایک به عنوان راهکاری جدید رونمایی کرد.

سرویس جدید اسنپ بایک سامانه حمل و نقل شرکت اسنپ، همان‌طور که پیش از این در اسنپ باکس ویژه جابه‌جایی محموله‌‌ها شاهد بودیم از موتورسیکلت به عنوان وسیله نقلیه استفاده می‌کند. با این تفاوت که این‌بار، شهروندانی که به لحاظ مشغله کاری یا موارد دیگر نیاز دارند تا با سرعت بالا در شهر جابه‌جا شده و به مقصد برسند از سرویس موتوری اسنپ بهره‌مند خواهند شد. در فاز اولیه بهره‌برداری، این سرویس تنها در شهرهای تهران و مشهد فعال شده اما انتظار می‌رود به تدریج در شهرهای دیگر هم پیش روی مشتاقان قرارگیرد.

مسئولان اسنپ معتقدند سرویس اسنپ بایک راهکاری است که جابه‌جایی سریع‌تر را در ازدحام و ترافیک شهری و به ویژه در ساعت‌های اوج ترافیک، به همراه خواهد داشت. علاوه بر این، مسافران اسنپ بایک می‌توانند از مزیت کاهش هزینه‌‌های سفرهای درون شهری و البته بیمه حوادث بهره‌مند شوند.

کاربران برای استفاده از این سرویس ابتدا باید اپلیکیشن اسنپ را که روی گوشی یا تبلت نصب کرده‌اند به روزرسانی کنند. به این ترتیب، گزینه درخواست سرویس اسنپ بایک به رابط کاربری اپلیکیشن نصب شده اضافه خواهد شد.

راه‌اندازی اسنپ بایک در حالی به طور رسمی اعلام شده که تغییراتی را هم در دیگر سرویس‌های اسنپ شاهد هستیم. اولین تغییر، امکان استفاده از سیستم فرمان صوتی، از طریق دستیار دیجیتالی شرکت اپل یعنی سیری است. به این ترتیب، کاربران iOS می‌توانند درخواست خود را با استفاده از فرمان صوتی، در نرم‌افزار ثبت کنند. تغییر دیگر به متوقف شدن مقطعی سرویس اسنپ پلاس مربوط است. سرویسی که گفته می‌شود با بازنگری قرار است با شکل و شمایلی جدید پیش روی مشتاقان قرارگیرد اما هنوز توضیحات کاملی در این خصوص ارائه نشده است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...