سامسونگ گوشی پرچمدار Galaxy S9 Plus را به چهار گیگابایت رم مجهز می‌کند

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

سال 2018 به‌زودی از راه خواهد رسید و انتظار می‎رود که سامسونگ، گوشی‌های پرچمدار Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus را معرفی نماید. اگر سامسونگ به رویه 2017 خود پای‌بند باشد، معرفی دو گوشی جدید از سری Galaxy S در سال 2018 محتمل خواهد بود.

به‌تازگی، یک مدل از گوشی پرچمدار جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G965 در آزمون Geekbench فاش شده است. باید اشاره کرد که این مدل، همان گوشی Galaxy S9 Plus است زیرا انتظار می‌رود Galaxy S9 با شماره مدل SM-G960 توسط کره‌ای‌ها معرفی شود.

براساس اطلاعات فاش شده، پرچمدار جدید سامسونگ از چیپ‌ست اگزینوس 9810 استفاده خواهد کرد؛ این تراشه به‌تازگی توسط شرکت سازنده معرفی شده است. علاوه‌براین، نتایج به‌دست آمده از آزمون Geekbench فاش می‎کند که نسخه «پلاس» Galaxy S9 به چهار گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود.

عرضه Galaxy S9 Plus با چهار گیگابایت رم چندان غافل‌گیرکننده نیست؛ به خصوص اینکه نسل قبل نیز به چهار گیگابایت رم مجهز شده بود. با این وجود، باید گفت که عرضه Galaxy S9 Plus تنها با چهار گیگابایت رم کمی ناامیدکننده است زیرا انتظار داشتیم سامسونگ به تبعیت از دیگر سازندگان، پرچمدار جدیدش را به شش یا حتی هشت گیگابایت رم مجهز کند.

Galaxy S9

هنوز مشخص نیست که اطلاعات به‌دست آمده، تا چه اندازه صحت دارد. از طرفی، باید اشاره کرد که عملکرد چیپ‌ست اگزینوس 9810 سامسونگ در آزمون گیک‌بنچ، کم‏تر از انتظارات بوده است؛ به همین جهت، شاید نتایج فاش شده صحت نداشته باشد. از دیگر قابلیت‌هایی که از گوشی Galaxy S9 انتظار داریم، می‌توان به عرضه آن با دوربین دوگانه و جای‌گیری متفاوت حسگر اثرانگشت اشاره کرد. به احتمال زیاد، سامسونگ پرچمداران جدیدش را در سه ماهه ابتدایی 2018 به صورت رسمی معرفی خواهد کرد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...