Spectre 13 باریک‌ترین لپ‌تاپ لمسی دنیا عرضه شد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

کمپانی اچ‌پی ماه گذشته از دومین نسل لپ‌تاپ‌های محبوب Spectre x360 و  Spectre 13 رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌های جدید از طراحی بهینه‌ شده، پردازنده‌های جدید اینتل و بهبودهای متعدد دیگر بهره می‌برند.

نسل دوم لپ‌تاپ اسپکتر 13 با ضخامت 10.4 میلی‌متری خودش، به سادگی لقب باریک‌ترین لپ‌تاپ دنیا را بدست آورده است. علاوه بر این طراحی فوق‌العاده شاسی این دستگاه با استفاده از CNC، وجود یک لولای مخفی و همچنین استفاده از متریال‌های سبک و باکیفیت آلومینیوم و فیبر کربن باعث شده‌اند تا در کنار ضخامت بسیار کم، وزن سبکی را نیز در Spectre 13 شاهد باشیم.

اچ‌پی این مدل را در دو رنگ بسیار زیبای سفید سرامیکی با ته‌رنگ طلایی کم‌رنگ و جلا داده شده، و رنگ نقره‌ای خاکستری تیره با ته‌رنگ مسی جلا داده شده روانه بازار کرده است. این شرکت موفق شده تا حاشیه اطراف صفحه نمایش را کاهش داده و کاربران اکنون می‌توانند یک صفحه نمایش با کیفیت 4K و پوشش محافظ Gorilla Glass NBT را در اختیار داشته باشند.

Spectre 13

اچ‌پی علاوه بر ارائه المان‌های طراحی جدید، تجربه کاربری را در بحث صدا تا حد زیادی بهبود بخشیده است. بلندگوهای به کار رفته در Spectre 13 در قسمت بالایی صفحه کلید قرار گرفته و صدایی تمیز و شفاف را به گوش کاربر می‌رسانند. برای افزایش کارایی باطری این لپ‌تاپ، اچ‌پی از هشتمین نسل از پردازنده‌های اینتل Core i5 و i7 بهره گرفته است.

Spectre 13

کاربران می‌توانند کانفیگ مدنظر خود را با حافظه داخلی PCIe SSD تا سقف یک ترابایت دریافت کنند. همچنین امکان برخورداری از حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR3 نیز فراهم شده است.

به ادعای اچ‌پی عمر باطری لپ‌تاپ Spectre 13 چیزی حدود 11.5 ساعت خواهد بود. بنابراین انتظار می‌رود در استفاده‌های واقعی باطری این مدل 7 الی 8 ساعت لپ‌تاپ را روشن نگاه دارد.

کمپانی HP همچنین از تکنولوژی شارژ سریع در این لپ‌تاپ استفاده کرده که قادر است ظرف مدت 30 دقیقه باطری اسپکتر 13 را تا 50 درصد شارژ نماید.

Spectre 13

لپ‌تاپ HP Spectre 13 در حال حاضر با قیمت 1299 دلار عرضه شده و کاربران می‌توانند آن را سفارش بدهند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...