پاناسونیک دوربین Lumix G9 را معرفی کرد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

اگر به دنبال خرید یک دوریبن دیجیتال حرفه‌ای با لنزهای قابل تعویض هستید، احتمالا باید به محصول جدید کمپانی پاناسونیک تحت عنوان Lumix G9 نگاهی بیندازید. G9 جدیدترین دوربینی است که این شرکت ژاپنی به تولید رسانده است.

در این دوربین شاهد ویژگی‌هایی هستیم که از Lumix GH5 وجود داشتند و قطعا حضور مجدد آنها در مدل جدید پاناسونیک یک مزیت محسوب می‌شود. برای شروع ما همان سنسور 20.3 مگاپیکسلی را می‌بینیم که در GH5 مورد استفاده قرار گرفته بود و از فیلتر داخلی Low-Pass بهره می‌برد.

اما این سنسور با استفاده از قابلیتی که در آن 8 تصویر با یکدیگر ادغام می‌شوند، قادر است تصاویری با کیفیت 80 مگاپیکسل را تولید نماید. سنسور استفاده شده در دوربین Lumix G9 همچنین می‌تواند با کیفیت 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. بنابراین اگر ضبط فیلم یکی از گزینه‌های اصلی برای خرید دوربین جدیدتان محسوب می‌شود، محصول جدید پاناسونیک شما را ناامید نخواهد کرد.

پاناسونیک سرعت فوکوس خودکار بسیار سریع 0.04 ثانیه‌ای را در این دوربین ارائه کرده است. لومیکس جی9 قادر است در حالت AF-S با سرعت 60 و در حالت AF-C با سرعت 20 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری نماید. این دوربین همچنین از یک سیستم تثبیت کننده تصویر 5 محوره بهره می‌برد که درون بدنه آن تعبیه شده و بدین ترتیب عکاسان و فیلم‌برداران دیگر محدود به استفاده از لنزهایی خاص و مجهز به لرزشگیرهای داخلی نخواهند بود.

دوربین پاناسونیک Lumix G9 از نمایاب الکترونیکی OLED و همچنین یک نمایشگر LCD لمسی 3 اینچی با قابلیت چرخش در تمام جهات بهره می‌برد. از امکانات ارتباطاتی به کار رفته در دوربین جدید این شرکت می‌توان به بلوتوث نسخه 4.2 و وای‌فای اشاره کرد.

از لحاظ قیمت و زمان عرضه، لومیکس جی9 به صورت بدنه 1700 دلار قیمت‌گذاری شده و انتظار می‌رود اوایل ژانویه سال آینده روانه بازار شود.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...