عراق تجهیزات ارائه اینترنت به زائران ایرانی را توقیف کرد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از توقیف تجهیزات اینترنت وای فای ایران توسط مراکز امنیتی عراق خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر محمدجواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود درخصوص ارتباطات زائران اربعین توضیح داد.

وی گفت: برای برقراری سرویس وای فای در مسیر نجف به کربلا تلاش زیادی صورت گرفت و متاسفانه هیات اتصالات عراق برغم تعهدات وزارت ارتباطات عراق در این موضوع مجوز لازم را صادر نکرد.

وزیر ارتباطات افزود: با وجود پیگیریهای وزیر کشور و بنده و سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق، تجهیزات وای فای توسط مراکز امنیتی عراق توقیف شد. این موضوع در روزهای گذشته اطلاع رسانی شد.

آذری جهرمی اضافه کرد: برخی مراکز خبری امروز از خلف وعده وزارت ارتباطات در تامین وای فای مسیر نجف به کربلا اطلاع رسانی کردند که به نظر می رسد اطلاعی از اطلاع رسانی های صورت گرفته در کنفرانس خبری در نمایشگاه مطبوعات، بخشهای مختلف خبری سیما و نیز مصاحبه مفصل با رادیو اربعین نداشتند.

وی گفت: وزارت ارتباطات و اپراتورهای ایرانی حداکثر تلاش خود در خدمت رسانی به زوار اباعبدالله علیه السلام را از ماههای قبل در دستور کار داشته اند و تسهیلات گوناگونی را فراهم دیده‌اند. همزمان اعتقاد داریم رعایت مقررات و قوانین کشور میزبان بر ما لازم است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...