مرورگر مایکروسافت اج، این بار کارمند این شرکت را شرمنده کرد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

همان‌طور که می‌دانید مایکروسافت اج مرورگر کمپانی مایکروسافت و مرورگر پیش‌فرض ویندوز 10 است اما بیشتر کاربران ویندوز 10 و سایر نسخه‌های ویندوز، مرورگرهای دیگری همچون گوگل کروم و فایرفاکس را به مرورگر اج ترجیح می‌دهند.

اما حالا مسئله جدی‌تر از عدم محبوبیت مایکروسافت اج بین کاربران سیستم‌عامل ویندوز است. در واقع داستان اصلی این طور بود که یکی از کارمندان مایکروسافت حین ارائه دمویی (demo) از Azure migration (قابلیت جدیدی است که کمپانی مایکروسافت برای انتقال داده‌های کاربران از سایر فضاهای ابری (cloud) به Azure توسعه داده است) با استفاده از مرورگر مایکروسافت اج، با مشکلی مواجه شد، مرورگر اج ناگهان حین کار دچار مشکل شد و کرش (crash) کرد. اما جالب‌تر راه‌حلی بود که این کارمند که در اصل مدیر بخش فضای ابری و Azure مایکروسافت است، پیش گرفت، دانلود و نصب مرورگر گوگل کروم!

دقیقاً زمانی که این کارمند مایکروسافت اقدام به نصب مرورگر کروم کرد، پیغامی برای او نمایش داده شد که مرورگر مایکروسافت اج سریع‌ترین و امن‌ترین مرورگر برای ویندوز 10 است که در حال حاضر روی سیستم شما نصب است!!!

و حتی جالب‌تر اینکه وقتی مرورگر کروم از وی خواست تا برای بهبود عملکرد کروم، داده‌ها و آمارهایش را به صورت ناشناس با این مرورگر به اشتراک بگذارد، این مدیر مایکروسافت اعلام کرد که در نظر ندارد برای بهبود کروم کاری انجام دهد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...