نوکیا ۷ امروز معرفی شد!

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

پست درخواستی محمد از شیراز :

امروز صبح نوکیا ۷ توسط HMD Global در چین معرفی شد. این گوشی با بدنه شیشه‌ای و قاب فلزی، صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p دارد، از پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۳۰ بهره می‌برد و پردازنده گرافیکی آن، آدرنو ۵۰۸ است. نوکیا ۷ در دو نسخه راهی بازار می‌شود، نمونه اول دارای ۴ گیگابایت رم بوده و قیمتی برابر با ۳۷۷ دلار دارد و دیگری از ۶ گیگابایت رم بهره می‌برد و ۴۰۷ دلار قیمت دارد. هر دو دستگاه دارای ۶۴ گیگابایت حافظه قابل افزایش هستند.

دوربین عقب این گوشی ۱۶ مگاپیکسلی است و دریچه دیافراگم F1.8  دارد در حالی که دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز برای ثبت تصاویر و ویدیو مناسب است. این دستگاه دارای ویژگی Dual-Sight بوده که مشابه  آن را در نوکیا ۸ مشاهده کرده بودیم. این قابلیت به کاربر اجازه می‌دهد که هم‌زمان توسط دوربین اصلی و سلفی به ثبت تصاویر یا ضبط ویدیو بپردازد.

نوکیا ۷ باتری ۳۰۰۰میلی آمپری و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری دارد و از تاریخ ۲۴ اکتبر در چین عرضه می‌شود. در حال حاضر این گوشی تنها در این کشور در دسترس خواهد بود.

قیمت نوکیا 7

به طور کلی گوشی اندرویدی جدید نوکیا در دو مدل مشکی براق و سفید مات به عرضه درخواهد آمد. این محصول از 24 اکتبر (2 آبان ماه) با قیمت 377 دلار برای مدل حاوی رم 4 گیگابایتی و قیمت 407 دلار برای مدل حاوی رم 6 گیگابایتی به فروش خواهد رسید. هنوز مشخص نیست چه زمانی عرضه جهانی نوکیا 7 آغاز خواهد شد!

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...