TITAN X Collectors Edition ابرکارت گرافیک جدید انویدیا به زودی معرفی می‌شود

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

انویدیا ساعتی پیش با انتشار ویدیویی کوتاه در کانال Youtube خود کارت گرافیک جدیدی که این روزها مشغول کار بر روی آن است را معرفی کرد. براساس این ویدیو، محصول بعدی انویدیا در رده کارت‌های گرافیک، نسخه جدیدی از کارت TITAN X است.

انویدیا با انتشار ویدیویی در سایت Youtube اعلام کرد که در آینده نزدیک کارت گرافیک جدیدی با عنوان TITAN X Collectors Edition را معرفی و عرضه می‌کند. تصاویر کوتاهی که در این ویدیو به نمایش گذاشته می‌شود نشان می‌دهد که اگرچه ظاهر این کارت گرافیک جذاب و قابل توجه به نظر می‌رسد اما می‌توان گفت که انویدیا سعی کرده است در مراحل طراحی، ظاهر کنونی سری کارت‌های Titan X را حفظ کند.

به این ترتیب به نظر می‌رسد پس از سه کارت گرافیک GTX TITAN، GTX TITAN Black وGTX TITAN Z مبتنی بر معماری کپلر و کارت گرافیک GTX TITAN X مبتنی بر معماری ماکسول و همچنین دو کارت TITAN X و TITAN Xp که از معماری پاسکال بهره می‌برند؛ انویدیا قرار است هفتمین نسخه از کارت‌های قدرتمند GTX TITAN خود را با عنوانCollectors Edition روانه بازار کند.

اگرچه در حال حاضر اطلاعاتی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های کارت گرافیک جدید TITAN X Collectors Edition در دسترس نیست اما می‌توان اطمینان داشت که این کارت قرار است گران‌ قیمت‌ترین محصول انویدیا در سری GeForce 10 لقب بگیرد. ممکن است این کارت گرافیک با حفظ ویژگی‌های کارت قدرتمند GeForce GTX Titan Xp آن را در یک طراحی ظاهری جدید در دسترس کاربران قرار دهد. مطمئناً در طی روزهای آینده اطلاعات بیشتری از این کارت گرافیک در اختیار قرار خواهد گرفت.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...