چگونه ویژگی‌های منحصر به فرد Galaxy Note 8 را در دستگاه خود به کار گیریم؟

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

بدون شک تلفن همراه Galaxy Note 8 در نوع خود یکی از بهترین و جذاب‌ترین محصولات قابل حمل عرضه گردیده در سال 2017 به شمار می‌رود. طراحی مدرن و سخت‌افزارهای قدرتمند موجود در بطن آن همگی در اعطای عنوان زیبا و منحصر به فرد به پرچم‌دار جدید کمپانی سامسونگ تأثیرگذار هستند، اما قابلیت‌های فوق در بازار هم‌اکنون به‌شدت اشباع تلفن‌های همراه هوشمند به‌تنهایی کافی نمی‌باشند.

اگر فاکتورهای مربوط به طراحی و ویژگی‌های ظاهری و فیزیکی دستگاه‌های تلفن همراه را کنار بگذاریم، مشخصه‌های دیگری که در جذب مصرف‌کنندگان می‌توانند بسیار مثمرالثمر واقع گردند مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌ها، ویژگی‌های از پیش نصب شده، طراحی رابط کاربردی و صد البته قابلیت‌های انحصاری نظیر قلم S Pen می‌باشند. اگرچه برخی از عملکردهای نامبرده تنها در قالب تلفن همراه Galaxy Note 8 باقی می‌مانند، اما اگر اندکی سطح شبکه گسترده اینترنت و همچنین محیط پیرامون خود را جستجو کنیم، در میابیم که نرم‌افزارها و ابزارهای تقریباً فراوانی وجود دارند که در زمینه شبیه‌سازی ویژگی‌های دستگاه نامبرده و کسب تجربه‌ای فراموش ناشدنی در استفاده از آن بدون نیاز به تهیه و خرید تلفن همراه می‌توانند بسیار مفید واقع گردند. با ما همراه باشید تا در این نوشته به بررسی و آشنایی با تعدادی از آن‌ها بپردازیم.

قابلیت اجرای اپلیکیشن‌ها به‌صورت جفت (App Pair)

حالت نمایش چند پنجره‌ای امروزه در قالب اکثریت قریب به اتفاق تمامی تلفن‌های همراه مبتنی بر نسخه هفتم سیستم‌عامل آندروید (Nougat) به چشم می‌خورد، اما کمپانی سامسونگ به‌منظور فزونی عملکرد این مهم اقدام به افزودن قابلیتی به ساختار محصولات خود نموده است که در حالت کلی به افراد اجازه می‌دهد تا تعداد دو اپلیکیشن مختلف را با یکدیگر جفت کرده و سپس تنها با یک کلیک هر دوی آن‌ها را به‌صورت هم‌زمان اجرا کند.

به‌عنوان مثال اگر شخصی علاقه فراوانی به مطالعه متون و کتاب‌های الکترونیکی دارد، می‌تواند با استفاده از قابلیت فوق تعداد دو نرم‌افزار کاملاً متمایز از یکدیگر مانند مرورگر گوگل کروم و نسخه‌ای از متن مربوطه را اجرا کرده و سپس علاوه بر مطالعه مطلب، بخش‌های مورد نظر خود را به‌صورت کاملاً آنی و در لحظه نیز در قالب شبکه اینترنت جستجو نماید.

اگر ویژگی اشاره شده برای فردی می‌تواند بسیار کاربردی واقع شود، تهیه و خرید یک دستگاه تلفن همراه Galaxy Note 8 به‌هیچ‌عنوان لازم و ضروری نمی‌باشد، بلکه دانلود نرم‌افزار رایگان "Split-Screen Creator" به‌راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن این مهم را در قالب دستگاه فعلی شخص شبیه‌سازی می‌نماید.

شبیه‌سازی پنل حاشیه‌ای (Edge Panel)

پنل قرار گرفته در حاشیه صفحه نمایشگر به‌طور کلی در قالب ویژگی‌های انحصاری تلفن همراه Note 8 طبقه‌بندی نمی‌شود، اما بدون شک وجود آن به‌منظور اجرای سریع اپلیکیشن‌ها و همچنین استفاده از دستگاه به‌صورت تک دست (برای نمایشگرهای بزرگ) بسیار مفید واقع می‌گردد.

Note 8

اگر فروشگاه پلی استور و یا سطح شبکه گسترده اینترنت را جستجو نمایید، با اپلیکیشن‌های فراوانی در زمینه دربرگیری نرم‌افزارهای مختلف در حاشیه صفحه نمایشگر و شبیه‌سازی قابلیت نامبرده مواجه می‌شوید، اما برنامه‌ای که قصد معرفی آن در این نوشته را در سر داریم تحت عنوان "Swiftly Switch" شناخته شده و با قابلیت‌های منحصر به فرد خود، عدم ایجاد مزاحمت برای مصرف‌کننده به‌وسیله نمایش تبلیغات متعدد و هزینه رایگان انتخابی ایده آل به شمار می‌رود. علاوه بر آن سازگاری نرم‌افزار نامبرده با اپلیکیشن Split Screen Creator اشاره شده در بخش پیشین نیز در جلوگیری از بروز مشکلات گوناگون در آتیه می‌تواند تأثیرات چشمگیری را شامل گردد.

قابلیت صفحه نمایشگر همیشه روشن (Always On Display)

یکی دیگر از عملکردهای کاربردی و منحصر به فرد دستگاه‌های پرچم‌دار تحت برند گلکسی، قابلیت آماده به کار بودن همیشگی صفحه نمایشگر جهت انجام اعمال مختلف می‌باشد که خود در زمینه مشاهده تاریخ و زمان فعلی، یادداشت نمودن سریع متون با استفاده از قلم S Pen و ... بدون نیاز به روشن‌سازی صفحه نمایشگر می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

Note 8

اگر صفحه نمایشگر دستگاه تلفن همراه تحت استفاده شما مبتنی بر فناوری AMOLED می‌باشد، نرم‌افزار "Always On AMOLED" در زمینه شبیه‌سازی قابلیت مذکور در سطح مناسب و قابل قبولی می‌تواند به کار گرفته شود. نرم‌افزار نامبرده با برخورداری از ویژگی‌های کاربردی گوناگون، قیمت رایگان، حرکت خودکار ابزارها و ویجت‌های نمایش داده شده بر روی صفحه نمایشگر (جهت جلوگیری از بروز پدیده پیکسل سوختگی)، مشاهده یادداشت‌های روزانه و مهم و ... در زمینه مرتفع سازی مشکلات مربوطه و کسب تجربه استفاده از فناوری AOD در دستگاه‌های متفرقه می‌تواند مفید واقع شود.

ذکر این نکته نیز ضروری است که استفاده از نرم‌افزار معرفی شده در صفحات نمایشگر LCD به دلیل وجود پنل نور پس‌زمینه به‌هیچ‌عنوان پیشنهاد نمی‌شود، زیرا علاوه بر فزونی تقریباً چشمگیر مصرف باتری، در تشدید زمان بروز مشکلات مختلف نیز ممکن است مزید بر علت گردد.

انتخاب قلمی مناسب

بدون شک یکی از بزرگ‌ترین و شناخته شده‌ترین قابلیت‌های تلفن همراه Galaxy Note 8 را در وجود قلم شکیل و زیبای S Pen می‌توان جستجو نمود، اما انتخاب قلمی جایگزین جهت استفاده در قالب دستگاه‌های متفرقه دیگر که توانایی‌های ویژگی انحصاری پرچم‌دار کمپانی سامسونگ را با کیفیت مناسب و مطلوبی برای فرد به ارمغان آورد خود چالشی بزرگ محسوب می‌گردد. برای این منظور فهرستی از تعدادی از قلم‌های مقرون به‌صرفه، سازگار و چشم‌نواز در ادامه نوشته گردآوری گشته‌اند تا علاوه بر شبیه‌سازی تجربه، جایگزین ثانویه‌ای برای قلم S Pen نیز به شمار روند.

قلم Adonit Jot Pro

قلم Adonit Jot Pro برای آن دسته از افرادی که دقت را در اولویت کار خود قرار داده و به یادداشت‌برداری‌های بسیاری مبادرت می‌ورزند انتخابی ایده آل به شمار می‌رود. قلم فعلی هنگام قرارگیری در دست درست احساس یک خودکار معمولی را منتقل کرده و از منظر ظاهری نیز ویژگی‌های فراوانی را در این خصوص یدک می‌کشد. بخش پلاستیکی موجود در نوک قلم به‌منظور محافظت از صفحه نمایشگر در هنگام یادداشت‌برداری تعبیه شده است.

Note 8

قلم اشاره شده با بسیاری از صفحات لمسی مدرن و امروزی سازگار بوده و از قیمتی معادل 24.99 دلار بهره می‌برد.

قلم Sensu Digital Artist Brush & Stylus

قلم معرفی گردیده در نوع خود محصولی جذاب و منحصر به فرد به شمار می‌رود، زیرا علاوه بر برخورداری از یک نوک مناسب برای یادداشت‌برداری، از نوکی قلم‌مو مانند جهت نقاشی و خلق آثار هنری، به‌خصوص در تبلت‌ها و یا تلفن‌های همراه دارای صفحات نمایشگر بزرگ نیز بهره‌مند می‌باشد. دقت قلم فعلی در زمینه نوشت متون و یادداشت‌برداری با عنایت به نوک لاستیکی مانند آن نسبت به محصول پیشین اندکی کمتر می‌باشد. این قلم هم‌اکنون با قیمتی معادل 29.99 دلار به فروش می‌رسد.

Note 8

قلم Musemee Notier V2

اگر فردی به دنبال انتخاب مقرون به‌صرفه‌تری بوده و یا برای اولین بار است که قصد دارد تا پای در میدان استفاده از قلم‌های دیجیتال و لمسی بگذارد، محصول Musemee Notier V2 در نوع خود انتخاب بسیار مناسبی برای وی می‌تواند به شمار رود. قلم فوق با وجود برخورداری از بسیاری از ویژگی‌های قابل مشاهده در نمونه محصولات گران قیمت نظیر انعطاف‌پذیری مناسب، طراحی ارگونومیک، انتقال احساس خودکارهای معمولی و سازگاری فوق‌العاده تنها با قیمتی معادل 13 دلار به فروش می‌رسد.

Note 8

راه‌کارهای ارائه شده در نوشته فعلی تنها به‌منظور شبیه‌سازی و استفاده از برخی از مهم‌ترین قابلیت‌ها و امکانات تلفن همراه Galaxy Note 8 در قالب دیگر دستگاه‌های متفرقه گردآوری گشته‌اند، اما این بدان معنی نیست که ویژگی‌های محصول فوق تنها به همین موارد ختم شده و از هیچ‌گونه مزیت دیگری برخوردار نمی‌باشد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...