کالبدشکافی LG V30 نشان می‌دهد: پیشرفته‌ترین سنسور دوربین موبایلی در پرچمدار الجی

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۰ دیدگاه

کالبد شکافی LG V30 نشان می‌دهد این پرچمدار الجی از سنسور دوربین پیشرفته بهره می‌برد. اطلاعات بدست آمده از کالبدشکافی این محصول، به همین‌جا محدود نشده و سرنخ‌های تازه‌ای را از مولفه‌های دیگر نظیر باتری و اسپیکر بدست می‌دهد.


در حالی که LG V30 به عنوان جدیدترین پرچمدار شرکت الجی، مراحل اولیه آماده‌سازی برای ورود به بازار را پشت‌سر می‌گذارد اما از همین حالا طیف وسیعی از فعالان و ناشران، بررسی جز به جز این محصول را آغاز کرده‌اند. وب‌سایت Android Central در بررسی خود مدعی شده این محصول، دقیقاً تمامی خواسته‌های کاربر را بدون کم و زیاد برآورده می‌کند اما بررسی این گوشی هوشمند پرآوازه الجی به همین جا محدود نشده است.

یکی از فعالان تولید محتوا در وب‌سایت یوتیوب با نام کاربری JerryRigEverything تصمیم به کالبدشکافی وی ۳۰ گرفته تا بتواند گزارش دقیق‌تری را از مولفه‌های سخت‌افزاری آن تهیه کند. این ویدئو با تصاویری جذاب که توسط دوربین V30 از قسمت‌های مختلف شهر نیویورک تهیه شده آغاز می‌شود. اگرچه این گوشی هوشمند از استاندارها و تمهیدات ویژه برای بهبود مقاومت در برابر نفوذ آب بهره می‌برد اما پیدا کردن راهکار برای دسترسی به مولفه‌های سخت‌افزاری داخلی آن چندان دشوار نیست. الجی از مقدار محدودی چسب استفاده کرده و تمامی مولفه‌ها نیز با گیره‌های مخصوص در جای خود قرار گرفته‌اند.

آن‌طور که از این ویدئو مشخص است، دوربین اصلی از سنسور تصویر HDR ده بیتی بهره می‌برد. با این تفاسیر، از این اطلاعات اضافی جمع‌آوری شده نه برای ضبط ویدئوهای HDRبلکه برای بهبود طیف رنگی ویدئوها استفاده شده است. این تولیدکننده محتوا در یوتیوب مدعی شده الجی وی ۳۰ از پیشرفته‌ترین سنسور دوربین موبایلی موجود در بازار بهره‌مند شده است. درگاه یو‌اس‌بی سی نیز در جای خود با پیچ‌های مخصوص محکم شده است. با این اوصاف، در صورت نیاز می‌توانید به سادگی آن‌را تعمیر یا تعویض کنید.

یکی دیگر از نکات قابل توجه آن است که اسپیکر ویژه مکالمه را می‌توان در ضبط صداهای فراتر از ۱۰۰ دسی‌بل به عنوان میکروفون هم استفاده کرد. به این ترتیب، ضبط زنده با این محصول، با حس و حال تازه‌ای انجام خواهد شد. باتری هم در نگاه اول با چسب در جای خود محکم شده اما این مولفه سخت‌افزاری را نیز می‌توانید به سادگی جایگزین کنید. دست آخر نیز تمامی مولفه‌های سخت‌افزاری حاصل از کالبدشکافی، در جای خود قرار گرفتند و گوشی با موفقیت روشن شد.

این تعریف و توصیف از سنسور دوربین الجی وی ۳۰ مطمئنا شما را هم مثل ما مشتاق خواهد کرد تا بی‌صبرانه برای مشاهده عملکرد دوربین این پرچمدار قدرتمند، لحظه‌شماری کنیم.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!