اطلاعیه وزارت ارتباطات در مورد تلقین مسدود شدن تلگرام توسط وزیر ارتباطات در صدا و سیما

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۲۸ دیدگاه

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد رعایت نکردن اخلاق رسانه‌ای در مورد سخنان وزیر ارتباطات در مورد تلگرام اطلاعیه صادر کرد.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد رعایت نکردن اخلاق رسانه‌ای در پخش سخنان وزیر ارتباطات در مورد بسته شدن تماس صوتی تلگرام در بخش خبری ۲۰:۳۰۰، با صدور اطلاعیه از رسانه‌ی ملی انتقاد کرد.

بخش خبری ۲۰:۳۰ با حذف کردن بخشی از صحبت‌های محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد مسدود شدن تماس صوتی تلگرام توسط دستور قضایی و قوه‌ قضائیه، به مخاطبان خود القاء کرده است که وزیر ارتباطات در مسدود شدن تماس صوتی رایگان نقش مستقیم داشته است.

متن اطلاعیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شرح زیر است:

متأسفانه بخش خبری ۲۰:۳۰ در گزارش مورخ ۲۹ فروردین ۹۶ با تقطیع و پخش گزینشی سخنان وزیر ارتباطات، سعی در القاء این موضوع کرده است که قطع تماس صوتی تلگرام به جهت حفظ منافع اپراتورها بوده است. در حالی که پس از سؤال خبرنگاران در خصوص بسته شدن تماس صوتی تلگرام و پاسخ وزیر ارتباطات، مبنی بر بسته شدن تماس صوتی تلگرام با حکم دستگاه قضایی، خبرنگار صدا و سیما سؤال دیگری از وزیر ارتباطات در خصوص شکایت تلگرام از اپراتورهای ایرانی مطرح می‌کند و پاسخ دکتر واعظی هم حمایت از اپراتورهای داخلی در خصوص شکایت احتمالی تلگرام است که وظیفه هر مسئول ایرانی است؛ ولی متأسفانه رسانه ملی در اقدامی غیراخلاقی این پاسخ را با پاسخ سؤال در مورد بسته شدن تماس صوتی تلگرام مونتاژ و پخش کرده است که نشان از عدم رعایت اصول اولیه اخلاق حرفه‌ای است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!