قدرتمند ترین لپ تاپ جهان را بشناسید!

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۹ دیدگاه

کمپانی Eurocom به تولید لپ تاپ های فوق قدرتمند با بهره گیری از قطعات دسکتاپ مشهور است؛ این شرکت سازنده انواع لپ تاپ های سفارشی است که به واقع حتی در بسیاری از موارد، از کامپیوترهای دسکتاپ نیز سریع و برتر هستند. سامانه های خنک کننده نوت بوک های این شرکت توسط برترین های جهان طراحی می شود. Eurocom به تازگی جدید ترین لپ تاپ های گیمینگ خود، شامل 3 مدل را راهی بازار کرده است که در ادامه سری به آنها زده و مطمئنا شما نیز شگفت زده خواهید شد!

EUROCOM Sky X9E3 شامل 3 نمونه از پرچمداران این برند است که در بالاترین مدل، شاهد برترین نوت بوک (احتمالا جهان) هستیم. پردازش های گرافیکی بدون چون و چرا توسط دو عدد کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1080 در پیکربندی SLI پردازش می شوند. این لپ تاپ در زمینه امنیت به سامانه ماژول (Infineon SLB9665TT encryption module) مسلح شده است. یک مانیتور 17.3 اینچی برای آن در نظر گرفته شده است؛ اما کاربران می توانند بین 3 مانیتور با دقت های FHD، QHD و 4K به دلخواه انتخاب کرده که به طبع در قیمت گذاری نهایی نیز بسیار موثر خواهد بود. جهت نصب انواع نمایشگرهای جانبی کاربران می توانند از خروجی های Display Port 1.3، HDMI و USB-C استفاده نمایند. در مدل پرچمدار (محصولی که در حال توضیح آن هستیم) از یک منبع تغذیه سوئیچینگ با توان 780 وات استفاده شده است؛ بسیار بعید به نظر می رسد که چنین منبع تغذیه تا کنون جهت راه اندازی نوت بوک ها مورد استفاده قرار گرفته باشید. و اما در زمینه پردازش های اصلی، پردازنده بسیار قدرتمند Kaby Lake Intel Core i7-7700K Desktop Processor برای آن به خدمت گرفته شده است؛ این پردازنده در اوج فرکانسی خود (بدون اورکلاک) به 4.5 گیگاهرتز دست پیدا می کند. این لپ تاپ از 64 گیگابایت حافظه رم DDR4 در فرکانس موثر 3000 مگاهرتز پشتیبانی می کند که در نوع خود بی نظیر است. این لپ تاپ می تواند حداکثر 14 ترابایت حافظه ذخیره سازی در پیکربندی RAID را آدرس دهی کند. برای این منظور 5 جایگاه نصب سیستم های ذخیره سازی مانند SSD M.2/HDD 2.5/SSD 2.5 برای آن در نظر گرفته شده است.

کنترلر شبکه آن از نوع Killer E2400 10/100/1000 Ethernet بوده و از فناوری Killer DoubleShot X3 Pro بهره می برد. همانطور که گفته شد یک پورت Thunderbolt 3 در این محصولات موجود است که می تواند در نقش خروجی تصویر نیز ظاهر گردد. این لپ تاپ در سامانه صوتی خود به یک آمپلی فایر و یک ساب ووفر نیز مجهز شده است. سامانه خنک کننده از 3 عدد فن قدرتمند 12 ولت ترکیبی برخوردار است  و 3 اگزوز نسبتا بزرگ در عقب نوت بوک قرار گرفته است. همچنین وزن این محصول 5.6 کیلوگرم بوده که و ضخامت آن حداکثر 50 میلی متر است که باید بگوییم در این شرایط وزن و ضخامت به خوبی کنترل شده است. این لپ تاپ نه فقط برای کاربردهای بازی، بلکه برای پردازش های سنگین صنعتی در محیط های کاری، رندرهای انیمیشن، واقعیت مجازی و تولید محتوا، رندرهای مهندسی- معماری و... طراحی شده است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!