رایتل از پیام رسان "رایفون" رونمایی کرد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۱ دیدگاه

اپراتور سوم ارتباطی از راه‌اندازی یک نرم‌افزار ارتباطی با عنوان رایفون خبر داد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا در مورد اولین نرم افزار پیام رسانی داخلی ویژه اپراتورهای ارتباطی با هم بیشتر صحبت کنیم.

مجید صدری مدیر عامل شرکت رایتل، در مراسم رونمایی از پروژه های ارتباطی این اپراتور در دهه فجر اظهار کرد: همواره اپراتور سوم تلاش داشته در حوزه OTT اقدامی موثر داشته باشد. برهمین اساس  نرم‌افزار "رایفون" از امروز رونمایی می‌شود تا با بهره‌گیری از آن مشترکان بتوانند از پیام‌های صوتی و تصویری این پیام رسان دیتا بهره‌مند شوند.

وی همچنین یادآور شد: تماس با این نرم‌افزار حتی در شرایطی که فردی که با او تماس گرفته می‌شود، فاقد چنین اپلیکیشنی باشد نیز موثر خواهد بود.

مدیر عامل شرکت رایتل در ادامه‌ی صحبت‌های خود به دیگر طرح‌هایی که توسط این اپراتور رونمایی می‌شود اشاره کرد و از افتتاح طرح تجمیع LTE و LTE-Advanc خبر داد و افزود: یکی‌دیگر از مواردی که به راه‌اندازی آن نیاز بود، بحث IPV6 بود که با توجه به بازار IPV4 و معضلاتی که در این بخش وجود داشت، لازم بود دسترسی به این  بخش سریع‌تر محقق شود که اکنون این موضوع برای کل مشترکان رایتل اتفاق افتاده است.

صدری از راه‌اندازی سامانه وب چت مرکز تماس رایتل خبر داد و سرویس ارائه ریز مکالمات و ریز مصرف دیتا را از دیگر خدماتی دانست که از این پس امکان دسترسی آن به طور غیرحضوری برای مشترکان اپراتور سوم مهیا خواهد بود.

مدیرعامل اپراتور سوم در ادامه صحبت‌های خود از دیگر طرح‌هایی که رایتل به مناسبت دهه فجر رونمایی می‌کند، خبر داد و افزود: یکی از این طرح‌ها به بحث شبکه توزیع محتوا مربوط می‌شود که با توجه به مجوزی که رایتل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده، قادر به ارائه خدمات VOED شده و بدین ترتیب ۱۲۰ فیلم از طریق سامانه مربوطه قابل دسترسی خواهد بود.

صدری همچنین به بحث عقد قراردادهای رایتل با اپراتورهای مجازی، تلفن همراه اشاره کرد و گفت: اکنون با پنج شرکت در این حوزه قراردادهایی امضا شده و سهمی نیز برای ترافیک دیتای یک ساله این شرکت‌ها در نظر گرفته شده است که این عدد ۱۴۰۰ ترابایت در سال خواهد بود. همچنین قرار است ۲۸۶ میلیون دقیقه مکالمه در طول سال اول بر این بستر صورت بگیرد. بر همین اساس از وزیر ارتباطات درخواست داریم پنج مگ پهنای باند را برای این موضوع به ما اختصاص دهد.

مدیرعامل اپراتور سوم در بخش‌های دیگری صحبت خود نیز به آمارهای مربوط به اپراتور سوم اشاره و تاکید کرد: طی سال‌های گذشته رایتل توانسته است با ۲۳۷ اپراتور از ۱۳۷ کشور دنیا قرارداد رومینگ بین‌الملل به امضا برساند، همچنین اکنون با ۳۰ کشور رومینگ LTE داشته و امیدواریم به زودی در حوزه رمینگ خدمات پرواز نیز اقدامات متعددی داشته باشیم.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!