مکالمه رایگان با وایبر بین امریکا و کشورهای ممنوعه

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۵ دیدگاه
اپلیکیشن ارتباطی وایبر، امکان مکالمه رایگان بین امریکا و هفت کشوری که ورود اتباع آن‌ها به امریکا ممنوع شده، فراهم کرده است.

راکوتن، مالک ژاپنی اپلیکیشن ارتباطی محبوب وایبر، اعلام کرد این اپلیکیشن در حال حاضر امکان مکالمه رایگان بین امریکا و هفت کشوری که ورود اتباع آن‌ها به امریکا ممنوع شده، ارائه می‌دهد. این سرویس از طریق Viber Out که بخش تماس‌های بین‌المللی این اپ است، در دسترس است. کاربران می‌توانند با هر خط تلفن ثابت یا همراه در کشورهای سومالی، سودان، سوریه، ایران، عراق، لیبی و یمن، تماس بگیرند. به همین ترتیب، تماس از این هفت کشور به ایالات متحده نیز رایگان است.


شرکت Airbnb تلاش می‌کند به مردمی که به دلیل دستور ترامپ جای برای ماندن ندارند، سرپناهی بدهد و حالا وایبر امکان مکالمه رایگان دوطرفه را فراهم کرده است؛ بدین ترتیب دنیای فناوری سعی می‌کند وضعیت را برای کسانی که تحت تاثیر این قانون قرار گرفته‌اند، بهتر کند.

Michael Shmilov، مدیر عملیاتی وایبر در این مورد گفت: «وایبر همواره متعهد بوده است امکان تماس رایگان و امن در هر زمان و مکانی را برای مردم فراهم کند. در شرایط فعلی، احساس می‌کنیم موظفیم کاربرانمان را قادر سازیم علی‌رغم دوری از هم، به یکدیگر نزدیک باشند.»

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!