خانواده اکسپریا Z5 آپدیت اندروید نوقا را دریافت می‌کنند

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۸ دیدگاه

این آپدیت که نسخه پنج ماهه سیستم عامل موبایل را ارائه می‌دهد، در حال حاضر برای مدل‌های مختلف اکسپریا Z5 و Z5 Premium موجود است

امروز سونی به‌روزرسانی سری دستگاه‌های اکسپریا Z5 خود را به اندروید 7.0 نوقا شروع کرده است. این آپدیت که نسخه پنج ماهه سیستم عامل موبایل را ارائه می‌دهد، در حال حاضر برای مدل‌های مختلف اکسپریا Z5 و Z5 Premium موجود است، اما خوشبختانه برای بقیه خط تولید هم به زودی انتشار خواهد یافت.
سال قبل که از Z5 استفاده کردیم، فهمیدیم که به علت فقدان ویژگی‌های اساسی و فراوانی باگ‌ها، نرم‌افزار آن کمتر از حد رضایت است. اینکه این مشکلات در این آپدیت یا آپدیت‌های قبلی درست شده باشند جای بحث دارد، اما این نسخه بخصوص، با شماره ساخت 32.3.A.0.372، وعده تغییرات زیادی را می‌دهد. در کنار بهبودی‌های متداول نوقا، مثل پشتیبانی چند پنجره‌ای و قابلیت نوتیفیکیشن گسترده، دستگاه‌های آپدیت شده باید عمر باتری بهتر، ویژگی‌های جدید در اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی و دوربین و ادغام Google Now در لانچر Xperia Home داخلی را داشته باشند. متأسفانه این آپدیت بر اساس اندروید 7.1.1 نیست، اما در عوض بر اساس اندروید 7.0 پنج ماهه است، به این معنا که کاربران ممکن است برخی ویژگی‌های جدید را در اختیار نداشته باشند.
نوقا بعد از انتشارش برای سری‌های X و پرچمدار اکسپیریا XZ، به طور پیوسته در دو ماه اخیر برای دستگاه‌های اکسپیریا به بازار آمده است. بنابراین اگر هنوز یک دستگاه با اندروید مارشمالو، مثل Z5 Compact یا Z3+ را در دست می‌گیرید، شانس زیادی دارید که در لیست گوشی‌هایی که باید آپدیت شوند، نفر بعدی باشید.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!