LG G6 از صفحه نمایشی با نسبت ۱۸ به ۹ بهره می گیرد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۲ دیدگاه

همان طور که در خبرهای قبلی گفتیم ال‎ جی دیگر علاقه ‎ای به استفاده از ایده ماژولار در پرچمدار بعدیخود ندارد. به نظر می ‎رسد این شرکت تمرکز خود را بر روی طراحی منحصر به فرد G66 قرار داده است. گزارش ‎های جدید ادعا دارند که صفحه نمایش G6 این شرکت از نمایشگر ۵٫۷ اینچی با رزولوشن QHD+ با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ (یا ۲ به ۱) در محصول خود استفاده خواهد کرد. در حال حاضر بیشتر گوشی ‎های هوشمند با نسبت تصویر ۱۶ به ۹ عرضه می ‎شوند و تغییر این اندازه ممکن است برای برخی کاربران عجیب به نظر برسد.

اما در سوی دیگر ال ‎جی می ‎تواند با تغییر نسبت صفحه نمایش G6 فضای بیشتری برای قرار دادن نمایشگر دوم در قسمت جلویی دستگاه در اختیار داشته باشد. رزولوشن گزارش شده ۱۴۴۰ در ۲۸۸۰ پیکسل است که کمی از نمونه ‎های مشابه QHD بیشتر خواهد بود. ال‎ جی در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد که G6 نسبت به نسل‎ های قبلی ضخامت کمتری خواهد داشت.

گفته می ‎شود که ال‎ جی در نمایشگاه MWC امسال اقدام به معرفی پرچمدار جدید خود خواهد کرد. این امر موجب می ‎شود تا پرچمدار این شرکت زودتر از سامسونگ به بازار عرضه گردد. البته عرضه زود هنگام لزوما به معنای برتری تجاری نیست و باید دید ال ‎جی چه ویژگی ‎هایی را برای ترغیب کاربران به خرید محصول خود در نظر گرفته است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!