اپل iPad Pro سال 2017 را در 3 مدل معرفی خواهد کرد

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۷ دیدگاه

به نظر زمان زیادی به معرفی تبلت های سری جدید اپل از خانواده iPad Pro باقی نمانده است و به همین دلیل شایعات زیادی در مورد این محصول شنیده می‌شود. در آخرین اخبار پیرامون آیپد پرو، آقای مینگ چی کو، تحلیل گر معروف پیش بینی کرده است که اپل 3 مدل آیپد پرو را عرضه خواهد کرد که نسخه رده بالای آنها نمایشگری 10.5 اینچی خواهد داشت.

پیش بینی هایی که آقای مینگ چی کو، تحلیل گر ارشد موسسه KGI Securities بیان می‌کنند، معمولاً در مورد محصولات شرکت اپل درست از آب در می‌آیند. در آخرین این پیش بینی ها هم بحث حول آیپد پرو های سال 2017 گردیده است. بر این اساس آقای کو بیان کرده اند که امسال اپل 3 مدل آیپد را معرفی می‌کند که یک مدل با اندازه سنتی 12.9 اینچی عرضه می‌شود که نام آن هم iPad Pro 2 خواهد بود. مدل دوم که ابعاد جدیدی دارد نیز نمایشگر 10 و یا 10.5 اینچی اتخاذ نموده و مدل کوچکتر و سوم هم نمایشگر 9.7 اینچی را به خود خواهد دید که پیش از این و سال ها، اندازه استاندارد معرفی آیپد های شرکت اپل بوده است.

در کنار موارد فوق، مدل جدید 10 یا 10.5 اینچی آیپد پرو نیز به صورت رده بالا و high-end معرفی می‌شود که حاشیه های نمایشگر در آن به صورت بسیار کوچک طراحی می‌شوند و پردازنده دستگاه نیز از چیپست Apple A10X خواهد بود که در کنار آن بخش های دیگر حافظه داخلی مانند RAM و حافظه ذخیره سازی دستگاه نیز بروزرسانی خواهند شد. البته به همراه همه موارد فوق باید بگوییم که آقای کو پیش بینی کرده اند که میزان فروش آیپد ها در سال 2017 همانند سال 2016 دوباره دچار نزول شود و به فروش کلی 35 تا 37 میلیون دستگاه برسد.

در تحلیل این نزول باید این مورد را یادآور شویم که بخش اعظمی از نزول فروش شرکت به دلیل عدم تمایل و اشتیاق کاربران به تبلت ها خواهد بود و همه آن مربوط به پلتفرم اپل نیست. در واقع این کاهش مشمول فروش محصولات همه شرکت های تکنولوژی در این گروه خواهد شد و اپل در این مورد تنها نیست.

البته نیاز به گفتن ندارد که هیچ کدام از این موارد توسط اپل تأیید نشده اند و ممکن است در هنگام معرفی با مشخصاتی متفاوت برای این تبلت ها روبرو شویم. طبق انتظارات مدل های جدید آیپد در ماه سوم سال جاری میلاد (اسفند ماه 95) معرفی خواهند شد.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!