مایکروسافت از صفحات سبز مرگ در ویندوز 10 پرده برداشت!

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۲ دیدگاه

مطمئناً همه ما تاکنون در نسخه‌های مختلف ویندوز، با صفحات آبی مرگ یا BSOD روبرو شده‌ایم. با انتشار تصاویری جدید از بیلد آزمایشی بعدی ویندوز 10 با شماره 14997 مشخص شده است که مایکروسافت قصد دارد، نسخه به‌روز شده و جدیدی از این صفحات ناامید کننده که به جای آبی، سبز رنگ هستند را به این سیستم عامل بیاورد. جزییات بیشتر از این خبر را در ادامه مطلب دنبال کنید.

به تازگی تصاویری از بیلد آزمایشی 14997 از ویندوز 10 منتشر شده که بسیاری از ویژگی‌های جدید این سیستم عامل را فاش کرده است. در جدیدترین تصویر منتشر شده، مشخص است که مایکروسافت قصد دارد با حذف صفحات آبی مرگ یا BSOD، صفحات سبز مرگ یا GSOD را جایگزین آنها نماید. با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی مایکروسافت، این صفحات سبز رنگ تنها به این دلیل طراحی شده‌اند که پیغام‌های خطای بیلدهای آزمایشی از ویندوز 10 را از پیغام‌های مربوط به نسخه‌های اصلی مجزا کنند.

با توجه به این تصویر، به نظر می‌رسد که این صفحات سبز رنگ کاملاً مشابه با صفحات آبی رنگ هستند و تنها رنگ زمینه آنها به دلیل ایجاد تمایز بین‌ پیغام‌های خطای نسخه‌های اصلی و آزمایشی به رنگ سبز تغییر کرده است. به این ترتیب کاربرانی که هم اکنون عضو برنامه Windows Insider مایکروسافت هستند و به بیلدهای آزمایشی دسترسی دارند از این پس نباید از دیدن این پیغام‌های خطای سبز رنگ شوکه شوند. گفته می‌شود این صفحات سبز رنگ تنها مختص نسخه‌های آزمایشی ویندوز 10 است و قرار نیست صفحات آبی مرگ را بازنشسته کنند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!