سامسونگ، گلکسی اس 8 را با هدفون بی سیم عرضه می کند

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۴ دیدگاه

اخبار و شایعات حاکی از عرضه‌ی پرچم‌دار گلکسی اس 8 با هدفون‌های بی‌سیم و داخل‌گوشی هستند.

مدتی پیش اخباری منتشر شد مبنی بر این‌که گلکسی اس ۸ احتمالا فاقد جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری خواهد بود؛ همانند آنچه اپل، موتورولا و LeEco امسال انجام دادند. سپس گزارش شد شرکت کره‌ای، چند نمونه‌ی اولیه را در دستور کار دارد که برخی از آن‌ها دارای جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هستند. اما اطلاعات جدید دریافت شده حاکی از آن هستند که شرکت برای عرضه‌ی هدست وایرلس در کنار پرچم‌دار بعدی خود طرح‌ریزی کرده است و گلکسی اس ۸ با هدفون‌های بی‌سیم داخل‌گوشی عرضه خواهد شد.

البته هنوز این موضوع تأیید نشده است که این هدفون‌ها در داخل جعبه قرار می‌گیرند یا اینکه به‌صورت جدا به فروش خواهند رسید؛ اما بدون شک ، سامسونگ تفکر ارائه‌ی محصولی مشابه هدفون‌های اپل موسوم به AirPods را در سر دارد. به هر صورت معتقدیم هدفون‌ جدید از  ویژگی‌های محصولات هارمن برخوردار خواهد بود.


iconx-02

 

امیدواریم سامسونگ در گلکسی اس ۸ از جک ۳.۵ میلی‌متری استفاده کند، چراکه مدتی پیش اخبار معرفی هدفون تمام بی‌سیم Gear IconX را شاهد بودید؛ اما این هدفون‌ها با وجود جذابیت و طرح اولیه‌ی بی‌نظیر، جای زیادی برای کار دارند و نمی‌توان از آن‌ها به‌عنوان یک محصول ایده‌آل و جایگزین هدفون‌های سیمی نام برد. لذا بسیار منطقی‌تر خواهد بود که سامسونگ روی آپدیت و عرضه‌ی هدفون‌های بی‌سیم خود به‌صورت جدا کار کند و نشان بدهد که این هدفون‌ها قابل اعتماد هستند و سپس اقدام به معرفی آن‌ها به همراه گوشی‌های گران‌بهای خود کند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!