بررسی تخصصی کارت گرافیک GIGABYTE GeForce GTX 1050 Ti G1 Gaming 4GB: دنیاتو تغییر بده!

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۵ دیدگاه

GTX 1080 و 1070 تحسین برانگیز هستند اما صادقانه بگوییم قرار نیست همه ما بتوانیم یک نمونه از آنها تهیه کنیم و اکثریت گیمرها کارت های میان رده تهیه می کنند. GTX 1050 Ti جدیدترین محصول میان رده انویدیا است که به لطف قیمت پایین تر برای اغلب گیمرها قابل تهیه است. در نوشتار پیش رو به بررسی کارت تمام کاستوم GTX 1050 Ti G1 Gaming 4G از گیگابایت با برخورداری از راهکار خنک سازی درخشان WINDFORCE 2X و کیفیت ساخت زبانزد G1 Gaming می پردازیم.

GeForce GTX 1050 Ti بر پایه همان معماری ریزپردازنده گرافیکی Pascal و حتی فناوری ساخت کوچک تر و بهینه تر است، با این حال قرار نیست به اندازه GTX 1070 یا GTX 1080 هزینه کنید. GTX 1050 Ti برای گیمرها طراحی شده، گیمرهایی که پولشان به پرچمداران انویدیا نمی رسد و یا حقیقتاً به چنین کارت های پرقدرت و البته گران قیمت نیاز ندارند. کارت های GeForce GTX 1050 Ti با قیمت زیر 200 دلار امکان تجربه ریزمعماری پردازنده گرافیکی Pascal انویدیا را با آن همه قابلیت انحصاری و ویژگی های برتر می دهند. GTX 1050 Ti بین GTX 1060 و GTX 1050 قرار می گیرد و به نوعی جانشین کارت بسیار محبوب GTX 950 است

اگر مقصد خود را GTX 1050 Ti تعیین کرده باشید، حالا نوبت انتخاب یک مدل کاستوم است. کمپانی تایوانی گیگابایت (Gigabyte) سازنده ای است که با هر نسل از پردازنده های گرافیکی انویدیا یا AMD مقصد بخشی از گیمرها است، با جدیدترین نسل از پردازنده های گرافیکی انویدیا نیز شاهد کارت های اختصاصی گیگابایت هستیم که GeForce GTX 1050 Ti G1 Gaming یکی از آنها است. این کارت برند نام آشنای G1 Gaming را یدک می کشد و اگر به معنای برخورداری از قابلیت های ویژه نباشد، دست کم انتظارها را بالا می برد.

این کارت به عنوان یک مدل تمام کاستوم (اختصاصی) از GTX 1050 Ti، ویژگی ها و قابلیت های خاص خود دارد، راهکار خنک سازی WINDFORCE 2X با یک جفت فن 90 میلی متری با طراحی اختصاصی برای تیغه ها، برد PCB با طراحی اختصاصی و با بکارگیری اجزای مرغوب، نورپردازی RGB، پردازنده گرافیکی با اورکلاک کارخانه ای، بک پلیت فلز، طراحی گیمر پسند و کیفیت ساخا زبانزد G1 Gaming، تنها برخی از ویژگی های این کارت هستند.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!