تصویری از گوشی سونی اکسپریا XZ 2017

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۵ دیدگاه

گوشی سونی Xperia XZ را می‌توان یکی از جذاب‌ترین اسمارت‌فون‌های سال ۲۰۱۶ دانست که پس از وقایع گلکسی Note7 نیز روند افزایشی در بازار داشته و با محبوبیت بیشتری مواجه شد. امروز هم تصویری گوشی سونی اکسپریا XZ 2017 فاش شده که نشان‌ دهنده بخش جلویی و نمایشگر این اسمارت‌فون می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از سخت افزار، شرکت سونی گوشی Xperia XZ را در شهریورماه امسال معرفی کرد و با توجه به برنامه سالانه این شرکت، باید شاهد پرچمدار آینده در همین حوالی سال آینده باشیم. اما این موضوع مانع انتشار تصاویر و شایعات مربوط به این گوشی نمی‌شود. امروز تصویری منتسب به پرچمدار آینده کهنه‌کار ژاپنی در فضای مجازی منتشر شده است.

با اینکه تصویر منتشرشده تار بوده و کیفیت مناسبی ندارد، اما می‌توان طراحی نمایشگر بدون حاشیه یا حتی خمیده در کناره‌ها را مشاهده کرد که با توجه به حرکت شرکت‌های سازنده در این مسیر، این طرح منطقی و قابل پیش‌بینی می‌باشد. البته حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر بیشتر از استاندارد امروزی به نظر می‌رسد. همچنین دوربین سلفی، سنسور مجاورت و اسپیکر در بخش بالایی دیده می‌شوند. متاسفانه غیر از موارد ذکرشده و رنگ طلایی این گوشی، اطلاعات دیگری از XZ نسخه ۲۰۱۷ در دسترس نیست.

لو رفت: تصویری از گوشی سونی اکسپریا XZ 2017

سونی اکسپریا XZ امسال با مشخصاتی نظیر تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ به ‌همراه حافظه رم ۳ گیگابایتی، نمایشگر ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰، بدنه ضدآب و دوربین‌های اصلی ۲۳ و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی عرضه شد. انتظار می‌رود گوشی سونی اکسپریا XZ 2017 نیز با مشخصاتی در همین قالب همراه با به‌روز رسانی‌های مورد نیاز معرفی شود.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!