پردرآمدترین کاربر یوتیوب ۲۰۱۶

نوشته شده توسط:دی جی مهرزاد استار میکس | ۳ دیدگاه

حالا بیایید تصور کنید که در ابعاد جهانی، یک کاربر زیرک، وقتی یوتیوب را داشته باشد و گستره کاربرانش تنها محدود به کاربران یک منطقه جغرافیایی و یک زبان نباشد، چه میزان موفقیت می‌تواند کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از یک پزشک، به تازگی فهرست پردرآمدترین کاربران یوتیوب منتشر شده است.

رتبه اول پردرآمدترین کاربر یوتیوب ۲۰۱۶ تعلق دارد به یک پسر سوئدی به نام فلیکس کگلبرگ. او کانالی در یوتیوب به نام PewDiePie دارد.

کاری که این سوئدی ۲۶ ساله می‌ کند این است که ویدئوی جالبی از گیم بازی کردن‌ هایش تهیه می‌ کند که در آن می‌ توانید صحنه‌ هایی جالبی از گیم‌ های مختلف را همراه با عکس‌ العمل‌ ها و تکه‌ پراکنی‌ های او ببینید.

پردرآمدترین کاربر یوتیوب ۲۰۱۶

درآمد سال ۲۰۱۶ او، ۱۵ میلیون دلار اعلام شده که ۲۰ درصد نسبت به سال پیش که چک ۱۲ میلیون دلاری از گوگل گرفت بیشتر بوده است!

او کار خود را محدود به ویدئوهای یوتیوب نکرده است:

فلیکس کتابی منتشر کرده که یکی از پرفروش‌ ترین کتاب‌ ها در فهرست کتاب‌ های محبوب نیویورک تایمز شده است.
به علاوه او گیم مستقل هم منتشر کرده است. دومین گیم او بسیار موفق بوده است، طوری که در  ۲۴ ساعت اول، یک میلیون بار دانلود شده است.

او با مشارکت استودیوی «میکر»، یک شبکه اجتماعی ایجاد کرده که محتوا محور است و بر مسائل جامعه و امور خیریه تمرکز دارد.جالب است بدانید که درآمد ۱۲ کاربر موفق بالای فهرست، در سال ۲۰۱۶، ۷۰٫۵ میلیون دلار بوده است که ۲۳ درصد نسبت به سال پیش افزایش داشته است.

    هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است.

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!